|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Ferien nærmer seg med stormskritt.
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Med bobil kan dere jo stoppe og sove på rasteplasser (i alle fall i Norge. Jeg hadde være skeptisk til det bare over grensa altså) - og siden både do og kjøkken er med er det null stress (prøvetøm doen og gråvannstank på forhånd!).
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Jeg ville tatt utgangspunkt i værmeldingen. Bobilferie i regnvær er oppskrytt. Vi spiser de fleste måltidene i bobilen, av og til tar vi en kjapp stopp på en butikk for litt ferskt brød og pålegg, ellers går det mye i nystekte rundstykker i Omnia’en. Taco i bobilen er ny højdare
![]() |
#4 |
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?
Jeg fikk omnia til bursdagen, har meldt meg i omniaklubb på FB.
![]() |
![]() |
#6 |
Hvor: Viken
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?
Vi har ikke stekeovn i bobilen, så jeg har kjøpt en Omnia
![]() |
#7 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Ingen gode tips men vil berre seie; Fy søren så tøff du er
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Skal du sørover og reiser alene med unger så kan jeg absolutt anbefale Moysand ved Fevik ca. 1/2 time nord for Kristiansand. Fantastisk flott å være der med unger. Sist redigert av Elisabet : 14-06-19 kl 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Eksen skal ha de med til Kristiansand og Mandal. Så det området utgår. Jeg orker heller ikke kjøre så langt. Spesielt siden ungene allerede har kjørt 200 mil. Bodø er forsåvidt like langt nesten, men er i det minste andre veien.
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Bobilferie er supert! Vi har vært på endel plasser i Norge, og det er store variasjoner forråsiresånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?Daftø over grensen, ja. Barna dine er i perfekt alder til Foldvik familiepark i Stavern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Ferie alene med barna, i bobil. Hvor drar vi?På Daftø må man bestille plass i god tid tror jeg. Vi endte på en av naboplassene, for alt på Daftø var opptatt tre uker i forveien. I Sverige er det mye mer vanlig å bestille ønsket plass via nett i forkant. De er veldig gode på campingplasser da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|