|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg har brukt opp Merrell-jakken jeg kjøpte for 7 år siden etter tips herfra, så lurer på om dere kan hjelpe meg igjen?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Du er ganske høy, er du ikke? Jeg er et knøtt, men jeg har en Blæst som er veldig god. Kjennes ut som en vindjakke, puster og er vanntett.
![]() |
#4 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg har denne fra Blæst. Jeg får jevnlig komplimenter fra både kjente og fremmede når jeg bruker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg er bare 170, så middels høy.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Didriksons har den slags. Veldig fornøyd med min som jeg kjøpte for flere år siden.
![]() |
#7 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Har du sett på jakkene/kåpene fra BRGN?
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?
Ikke sånn helt ordentlig. Har drevet med internett-søk, og den modellen jeg liker best ser litt for kort ut. Og så er de enda et hakk dyrere enn Blæst.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg har vært ute hele dagen i den regnfrakken, på Øyafestivalen, når det har regnet hele tiden. På slutten har det trukket litt inn nederst på ermene, men det er nok mest fordi jeg har drukket øl og løftet armen og da har det rent inn regn.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Hehehe, nå fikk jeg også lyst på Blæst Barcelona.
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Men er den veldig stor i størrelsen? Det står at str. L/40-42 er 116 cm rundt brystet?
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg har en veldig løs modell, sånn som går rett ut fra skuldrene, og den er ganske stor, ja. Min er mest lik Firenze, tror jeg. https://blaest-rainwear.com/no/shop/...firenze/186dc/
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Jeg har Helly Hansen, Kirkwall.
![]() |
#17 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Min Blæst Barcelona er en utgått variant tror jeg, de nye ser litt annerledes ut og ee i andre farger. Jeg har Large og bruker vanligvis 40-42. Den føles ikke bomsete ut i det hele tatt, antagelig fordi stoffet er tynt og faller pent, men samtidig er det plass til en litt tykk ulljakke under når det trengs og det er jo veldig greit. Jeg sykler en del i min, og det er virkelig genialt med en kåpe som både ser elegant og pent kledd ut og som samtidig funker utmerket sammen med sykkelhansker og regnbukse om det trengs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Var på Husfliden og fant én Barcelona, i L. Så var det en gul Firenze i str S som var utrolig deilig å ha på, og superfin, men er litt redd for at gulfargen blir for sårbar for flekker.. de hadde ikke så mange igjen, sånn over det hele.
![]() |
#19 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?
Den har jeg og. Min er orange.
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den ultimate knelange regnfrakken?Den er veldig søt, men er den ordentlig vanntett på ermene? Ser ut som litt neoprenaktig?
![]() |
|
|