Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nattdrakt eller heldrakt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 17:44   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nattdrakt eller heldrakt?

Kjøpte denne fine drakta fra elfs and imps men blir ikke enig med meg selv om den er for dag eller nattbruk. Hva mener dere?

Nå brukes den til alt,..

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 17:47   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: nattdrakt eller heldrakt?

Den var fin. Ser ut som en pysj.

Gammel 29-07-07, 18:05   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Knappene slik foran hele veien opp er pysj for meg. Men sånn hjemme hadde jeg sikkert brukt den på dagtidig også.

Sist redigert av Superior : 29-07-07 kl 18:05. Årsak: slurvefeil
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:19   #4
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den var fin. Ser ut som en pysj.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:27   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den er ihvertfall god Økologisk myk bommul. Den beste nattdrakten jeg har

eneste er at det er litt merkelig at det er bare de knappene dere ser og så er det ingenting 10cm og så bleieluke igjen.

Gammel 29-07-07, 18:31   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nattdrakt eller heldrakt?

Jeg synes den ser ut som en pysj.

Nydelig gutt du har!

Gammel 29-07-07, 19:30   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var fin. Skjønner godt at du ikke klarer å bestemme deg helt, for sånn som det ser ut så går den like greit til dag som natt.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 19:40   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det så ut som et deilig, mykt plagg. Det hadde nok blitt brukt både dag og natt her i huset.

Så herlig klump du har, forresten!

Gammel 29-07-07, 19:46   #9
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde brukt den som begge deler. Kjempefin var den. Tassen inni var nydelig han også.

Gammel 29-07-07, 20:07   #10
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg syns den ser ut som pysj.
Du kan jo bruke den som kosedrakt hjemme da?

Vet foresten at det er mange som bruker nattdraktene fra Lindex som heldrakter, og det blir ivertfall helt feil etter min mening!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:28   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I den alderen ville jeg brukt den som det passer deg. Nattøyet her i huset hadde små bamser som sov på seg.

Disse heldressene fra Molo o.l. ligner jo også på pysjer, men de brukes jo på dagtid også for større barn.

Gammel 29-07-07, 20:32   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klarer ikke å konse på drakten når babyen er så søt

(Men vi brukte heldrakter på dagtid hjemme)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 20:38   #13
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så søt han var.

Den ligner mest en pysj synes jeg. Men til en så liten så hadde jeg nok brukt den litt som heldrakt hjemme.

Hvor hadde du kjøpt den sa du? Nettbutikk?

Gammel 29-07-07, 20:38   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til en så liten baby ville jeg sagt dette var en drakt til dagbruk. Ligner blant annet på en vi hadde fra Polarn og Pyret. Tror ikke det var en pysj . Nydelig drakt og flott gutt!

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 21:32   #15
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Så søt han var.

Den ligner mest en pysj synes jeg. Men til en så liten så hadde jeg nok brukt den litt som heldrakt hjemme.

Hvor hadde du kjøpt den sa du? Nettbutikk?

kjøpte den på T.I.N.Y. vet ikke hvor de har den butikken utenom her.

Nederlandsk merke som er økologisk og barnearbeidfritt

Gammel 29-07-07, 22:49   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den virket veldig god og var skikkelig fin - ville nok brukt den som både pysj og kosedress.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:54   #17
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

åååhhh så hærlig gutt du har! ble helt misunnelig her nå.. hehe vil også ha baby...

dressen var kjempefin.. bruk den når du vil du er jo så mangen heldrakter for tiden

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 22:57   #18
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Samme det vel!
JEg kjøpte en drakt på PoP som garantert er pysj. Men det driter jeg i. Her har den blitt brukt ute.

Gammel 30-07-07, 00:08   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig tass! Gleder meg ekstra til februar når jeg ser slike deiligheter!

Jeg har helt sikkert kommet til å brukt det som dagdrakt - den er for fin til natten.

Gammel 30-07-07, 16:17   #20
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååååå for en nydelig liten gutt! Sukk. Gleder meg ekstra til jeg får min lille gutt i desember. ......

Men tilbake til spørsmålet; jeg synes den fint kan brukes både til natt og dag, jeg. :hjelpsom:

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.