|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerKjøkkenet begynner å falle på plass (det tok bare 3,5 år (Kilde: youtube.com) ) Altså; turkis, rødt, gult, hvitt, svart. Se også her fra Pust på Majorstua. ![]() ![]() SÅ: Hvitt og tre har vi nok av. Rødt og turkis har vi ett lite element av, gult er det ikke noe av (eller, akkurat nå er veggen sånn ekkel sykehusgul, men det vil jeg ikke ha), ei heller svart. Mulig det mørkebrune treverket veier opp for det svarte, så da trenger jeg mer rødt, turkis og gult. Tapet? Male ruter? Male krydderhylla i en av de fargene? Male kjøkkenstolene i gul, turkis og rødt? Vis meg gjerne inspirerende bilder!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerDet blir lekkert med den fargeskalaen. Jeg skulle være forsiktig med treverk mellom overskap og benk om du ikke skal ha noe glass som beskytter foran kum og kokeplater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfarger
Ja, tenkte å sette på glass utenpå, men er litt skeptisk jeg også. Jeg er så redd for at det skal komme noe mellom og bli stygt. Også syns jeg jo tre er fint når det får være tre, det blir likke det samme med noe utenpå. Om vi skal ha fliser kan vi jo kjøre på med samme type fliser som hos Pust.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerSyns du det blir for "blekt" å bruke en av flisefargene, men med mye mer hvitt i? Du kan jo måle hvilken eksakt farge det er på flisen når du finner den (vi har NCS-kode-måler). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Hm, det var egentlig en god idé jeg ikke har tenkt på. Da kan jeg se hvilken farge det er litt for lite av, også gå for en litt blekere utgave av den. Smart!
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerEt alternativ er selvsagt å finne noe tapet. Men de jeg liker har ofte VELDIG mye mønster, og VELDIG mange farger.
![]() |
#10 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerVi har knallgule og knallrøde kjøkkenstoler. Det frisker opp, kan man si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerDe glassplater vi har i sprutsonen kan enkelt takes ned
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hjelp meg å tenke kjøkkenfargerVi har en knallgul vegg på kjøkkenet i samme fargeskala som det du vil ha (minus turkis). Ikke lys gul, men dyp solsikke/kantarell. Den veggen gjør kjøkkenet både lyst og varmt. Et av mine beste infall noensinne. Kan sende bilde på sms om du melder meg nummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|