|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Stål-/metall-kant mellom plen og bed?Er det noen som har sett noe pent eller som kan anbefale noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stål-/metall-kant mellom plen og bed?Jeg har kjøpt sånne i metall på hagesenter i Sverige, kostet ikke så veldig mye. Men det kommer vel an på hvor mange meter du trenger. Var blanke når jeg kjøpte de men har blitt rustbrune i løpet av sommeren.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stål-/metall-kant mellom plen og bed?
Interessant. Kan du ta bilde på hvordan de ser ut nå og gjerne link? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stål-/metall-kant mellom plen og bed?Jeg har bare brukt de til å lage blomsterbed på hytta, men sånn så de ut i juli. Husker ikke når jeg ordnet det, mai kanskje? Så det tok ikke lang tid før de rustet. Arg, får bare opp feilmelding når jeg prøver å laste opp bilde.
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stål-/metall-kant mellom plen og bed?Pappa kjøpte i sommer på plantasjen
![]() |
#6 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: Stål-/metall-kant mellom plen og bed?Disse har bedkanter, men jeg er ikke sikker på om jeg liker dem:
![]() |
|
|