|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Ja, overskriften sier i grunn alt.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Jeg min venninne dro på tur til Amsterdam sammen når vi ble 40 år, og planlegger tur igjen når vi blir 50. Hadde jeg gitt henne en gave så hadde det blitt et sted mellom 500-1000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Jeg har gitt opplevelsesbaserte gaver i slike sammenhenger. Nå sist ga jeg billetter til konsert utenbys, med et band vi digget i ungdommen. Kom på ca 1500 kr. (Men summen er ikke det viktigste, tenker jeg. Kunne gitt betydelig mindre også).
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?
Har ikke lest svarene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Min bestisen er 40 i år
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Sånn ellers til en vanlig bursdag så kjøper vi ikke noe til hverandre, ikke til jul heller. Vi bestemmer oss heller for å se et teaterstykke sammen, eller en ekstra opera, dra på Afternoon Tea eller noe sånt. Vi vil gjøre ting sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Til runde dager (som i min vennegjeng er 50 års dager for tiden) har vi ligget på mellom 500 og 1000 hvis det er spleisegave, litt avhengig av hvem som har bursdag eller hvem som tar initiativ til å samle inn. Det har også vært åpent noen ganger, altså man kan gi det man vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Jeg gir bare gave til den aller beste venninnen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Jeg gir gave når jeg blir invitert i selskap. Jeg gir også noen ganger gave uten at det er selskap involvert, men det er når og hvis jeg har lyst, og ikke til alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
koko
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?500,- er rikelig nok. Jeg hadde syntes det var ubehagelig om en venninne brukte firesifret beløp på gave til meg.
![]() |
#13 |
Ja det gjør jeg og. Men i min vennekrets feirer vi visst ikke runde tall på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Her er det veldig forskjellig. Jeg har ikke feiret, av ulike grunner, og mine venninner har gjort litt sånn 50/50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?500-1000 her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Jeg husker ikke helt hva jeg har gitt til alle, har drevet med førtiårsdager i ett kjør noen år nå.
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Her kommer det også litt an på om vi er invitert som par eller ikke. Typisk 6-700 som par, 4-500 som singel.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Da "40-årsrushet" gikk rundt meg var jeg uføretrygdet alenemor med dårlig råd, så da gikk det mye i selvlagde gaver. Strikkesjal, sokker ol som jeg la sjela i (garn kan være dyrt det og, altså, men). Skulle jeg kjøpt noe da ville det blitt rundt 200,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor mye gir dere en god venninne i 40-års gave?Takk for alle input! Det ble 800kr denne gangen.
![]() |
|
|