|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Nytt nettbrettJeg må bytte ut nettbrettet mitt - ladeporten ser ut til å være helt gåen og jeg får omtrent ikke ladet. Jeg har nå en Lenovo som har virket til det jeg vil (surfing, lese dokumenter i forbindelse med studiet, strømmetjenester) og jeg ser ikke for meg at jeg endrer bruken stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Nytt nettbrettHer har vi hatt Samsung i flere år, og er godt fornøyd. En av mine beste venninner sverger til Huawei, gode brett til gode priser, sier hun. Sjekk prisjakt.no
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Nytt nettbrettPrisjakt.no er sjekka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt nettbrettHuawei er vel fortsatt på en sanksjonsliste i USA, så man kan ikke bruke Googles apper eller butikk tror jeg? Leste hvertfall at de ikke kom til å lansere neste toppmodell av mobil i Europa siden det var null poeng uten Google. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nytt nettbrettHva med dette? https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5081527
![]() |
#6 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Nytt nettbrettNeket, det var det jeg hadde lest ja. Takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nytt nettbrettIngen andre innspill enn at du bør sjekke ladepunktene dine... Se at det ikke ligger et tonn med lo/støv i porten på enheten, samt se på at det ikke er irr og uro på selve pluggen som stikkes inn i enheten. Dette fører til dårlig kontakt, og dermed dårlig lading. Og kan fikses veldig billig med en tannpirker for å fjerne støv og skit inni enheten eller ved å skrape vekk irr på polene på pluggen. Men bruk tre eller plast... Metall er en dårlig deal på elektronikk.
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Nytt nettbrettFaren min har sitt andre samsungbrett og er veldig fornøyd, jeg tror kanskje han har versjonen over den som er linket til.
![]() |
#9 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Nytt nettbrett
Takk! Jeg gikk over de nevnte punktene dine, men det var ikke noe som hjalp dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|