|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hjelp med litt hage og snekringVi drenerte i fjor og har jobbet mye med å få hagen noenlunde opp igjen. Fremdeles gjenstår blant annet en side av huset med nedgang til bod, samt et sted hvor vi ønsker hjelp til å snekre en pen løsning med trapper og platting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hjelp med litt hage og snekringJeg la ut en slik jobb på mitt anbud. De startet før helgen, så om en to ukers tid kan jeg kanskje anbefale noen.
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hjelp med litt hage og snekringJeg lurer på det samme. Martis, skulle gjerne hatt på PM navn på firmaer som kontaktet deg på mitt anbud? Jeg har lagt ut verandaen min, men får få gode tilbud ut av det. Flere gir en sum uten å si hva de skal gjøre, og det går jo ikke. Jeg må vite hva de bygger til en ganske høy kostnad.
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hjelp med litt hage og snekringSer etter hagehjelp selv. Vi hadde en på befaring i høst, som skulle grave og fikse, men de dukket aldri opp for å gjøre jobben.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hjelp med litt hage og snekringJeg ville dratt til en byggevare, gått inn på proffavdelingen, gi beskjed at du trenger en anleggsgartner/snekker, om de har noen og anbefale. De kjenner kundene sine gjerne.
![]() |
|
|