|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Tips til hvordan overleve lang bussturNatt til lørdag starter bussturen til Polen med 10. klasse. Vi er 119 store og små som skal på tur. Turen for oss blir på nesten 400 mil, så jeg trenger tips til å overleve.
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturStrikketøy, batteribank(er). Pledd, nakkepute. Evt laste ned serier. Laste ned musikk.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturReisesyketabletter.
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturKindle og nok snacks og drikke. Headset og spillelister med god musikk. Kos deg!
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturØrepropper og noe som kan fungere som pute så du kan sove.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang busstur
![]() |
#8 |
I endring
|
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturJeg har ansvaret for en ekstra gutt i tillegg til min egen så alt jeg tenker at min egen trenger trenger nok han også så må ha med er overlevelses sett til dem også.
![]() |
#9 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturOppskåret frukt og grønt (eplebiter, gulrotstaver) for å unngå å bare spise mat som lett gir bilsyke? Snop og brus og sånt regner jeg med at dere kjøper litt av underveis, men et par colabokser i bakhånd i tilfelle kvalme kan være lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturVåtservietter. Antibacservietter. Jeg har 'reddet' mange medreisende med det. Utrolig hva som kan skje noen ganger når man reiser med barn og unge i større grupper. Ekstra plastposer er og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tips til hvordan overleve lang bussturVi hadde fleecepledd og skikkelige puter da vi tok nattbuss mellom Trondheim og Bergen i sommer. Det berget natten min og mellomste sin.
![]() |
|
|