|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Dere som har egen side på Facebook, altså ikke deres egen profil, men side for en organisasjon eller noe sånt, og har anmeldelser; kan dere velge å slette anmeldelser skrevet av andre?
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Ja, slik jeg leser Facebook har eier av siden alle muligheter til å blokkere, redigere og slette innhold. Han kan til og med spesifisere konkrete ord og fraser som gjør at enkelte innlegg ikke blir publisert på siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kometkamerat
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Det er også mulig å skrive anmeldelser på Google for diverse organisasjoner/bedrifter. Kan kanskje være en mulighet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Nå har jeg skrevet den. Spent på hvor lenge den får stå, og om det gjør at vi får en tilbakemelding fra henne. Tviler. Men dette kan jo være noe som gjør at kullsøskens eiere, som jeg ikke får tak i, får vite også.
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Så fikk jeg en rekasjon; hun kalte meg en løgner. Hunden vår var nemlig på utstilling hos henne som 1-åring, og haltet ikke.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Lot hun den stå?
![]() |
#9 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?
Hun lot det stå ja, tror hun ikke vet at hun kan slette.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?Kanskje du kan ta kontakt med Dansk kennelklubb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Anmeldelse på FB - kan den slettes av eier?
Ja, vurderer det.
![]() |
|
|