|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sende med helthjem.noHar noen brukt dette til å sende pakke med? Skal sende noen barnebøker og kjøper spør om jeg kan bruke dette.
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Sende med helthjem.noVi bruker helthjem.no mye. Vi bruker som regel å pakke i en skoeske el.l. Fungerer finfint her. Putter pakken i postkassen før kl 23 om kvelden. Billig er det også.
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Sende med helthjem.noHar lest mye negativt, men ikke prøvd selv for jeg kan ikke bruke adressen min.
Sist redigert av star : 13-10-19 kl 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Sende med helthjem.noUtrolig fornøyd! Kjapt, og man får sms og sporing. Og lettvint!
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sende med helthjem.noJeg er fornøyd med hvordan det funker, både som selger og mottaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Sende med helthjem.noFant ut av det. Så da tester jeg det.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Sende med helthjem.noPakken ble hentet i natt. For en fantastisk ide!
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Sende med helthjem.noDe henter ikke her
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sende med helthjem.noJeg har ikke prøvd å sende med dem, men kommer nok aldri til å prøve det heller gitt alle problemene jeg har når det gjelder å motta pakker via dem. Jeg får meldinger om at pakken er levert på dørmatten min, men finner ikke pakken når jeg sjekker. Bor i bygård i Oslo og det er tydelig at det er tilnærmet umulig for dem å få til å levere til meg. Bygården har to innganger og det er tydeligvis for mye for dem. Hvordan de likevel kan fortelle meg at pakken er levert, er en gåte for jeg finner den ikke på dørmatte eller noen som helst sted i oppgang, postkasse, aviskasse, utenfor døren etc. Jeg har opplevd dette tre ganger nå og har rett og slett måttet slutte med å bestille fra nettsteder som leverer på denne måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Sende med helthjem.noDet funker veldig fint å sende med dem, synes jeg. Har litt delt erfaring med å motta. Det skyldes nok at vi har mindre postkasse enn de fleste andre har nå for tida, og at pakker som sendes til meg ikke får plass oppi kassa. Jeg liker ikke at pakka blir hengt utenpå postkassa ut mot veien. Hittil har det gått bra, altså.
![]() |
#15 |
![]() Sv: Sende med helthjem.noI følge sms ble pakken levert til mottaker i natt.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sende med helthjem.noI dag konstaterte vi at det ikke er postbudet, men avisbudet som leverer retthjem-pakker. Vi har nemlig en postkasse i oppgangen hvor postbudet har tilgang og en postkasse på utsiden av inngangen hvor avisbudet putter avisa om morgenen. Og pakka ble levert i den sistnevnte.
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Sende med helthjem.no
Det stemmer nok. De er vel eid av Schibsted, så min kollega antok at det var avisbudet som henter og leverte. Det kan stemme med hentetidspunktet, som var før halv tre om morgenen.
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sende med helthjem.noVi får det heller ikke i den vanlige postkassen som Posten bruker, men derimot i den gamle postkassen som henger på trapperekkverket ved huset, og som ingen bruker etter vi fikk fellesstativ et stykke fra huset. Hadde tenkt å skru den ned, men har ikke kommet så langt ennå, og kanskje vi skal la være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Sende med helthjem.noHer hadde helthjem hengt to plastposer med pakker på postkassa mi som ikke passet oppi postkassa. Vær så god, forsyn dere, liksom.
![]() |
|
|