|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Danmark, høstferie 2020En liiiten stund til, men jeg prøver å få ideer.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Danmark, Høstferie 2020Jeg skulle til å anbefale sommerhuset vi leide i sommer, men jeg kommer ikke inn på Dansommer i det hele tatt nå så jeg aner ikke om linken virker.
![]() |
#3 |
trenger lading
|
![]() Sv: Danmark, Høstferie 2020Sett på noen hus der faktisk, men på Novasol sine sider (for jeg kom heller ikke inn på dansommer sine sider før i dag).
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Danmark, høstferie 2020Vi trivdes ihvertfall veldig godt. Og det gjorde Floksa og.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danmark, høstferie 2020Vært 2 ganger i Danmark på høstferie. Bodd nært Billund begge gangene. Legoland er bra på denne tiden da det er lite kø. Anbefaler å ta en tur til Egeskov slott.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Danmark, høstferie 2020Da har vi bestilt hus på Fyn. Drar med mine foreldre, så vi blir 6 stk, barn på 6 og 16, oss to og besteforeldre i 70 åra.
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Danmark, høstferie 2020Nordvest på Fyn. Sommerhus ca 300 m fra stranda (men bassenget inne frister mer enn dukkert i havet altså
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Danmark, høstferie 2020Så kjekt. Vi var blant annet på Fyn i sommer. Likte oss kjempegodt. Odense var en nydelig by. Nede ved elva er det mange lekeplasser på rekke og rad på ulikt "nivå". Utrolig flotte plasser. Det er kart der som viser hvilken alder de ulike plassene er ment for, og det er temaer fra HC Andersen. Alle våre koste seg der, så det anbefales. Fin tur mellom plassene på bilfrie småveier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|