Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 20:46   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Er det samme priser i butikken i Drammen som på nett?

Jeg vurderer å kjøpe en rull bomullslerret fra dem. På nett koster det 24,50 pr. meter for en hel rull.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 20:52   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Jeg tror prisene er ganske like, men om du tropper opp der, så sparer du jo noe på porto da!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 20:57   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg tror prisene er ganske like, men om du tropper opp der, så sparer du jo noe på porto da!

Ja, det var det jeg tenkte på. I tillegg har jeg venninne som kjører forbi der hver dag så jeg trenger ikke en gang å kjøre dit.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:07   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det var det jeg tenkte på. I tillegg har jeg venninne som kjører forbi der hver dag så jeg trenger ikke en gang å kjøre dit.

Da ville jeg absolutt gjort det. Vet om folk som bestiller derfra som bor langt unna, og de forteller at det er surt med portoen. Og siden du skal kjøpe en hel rull, så vil det nok bli en del i porto. Og så kan jo også venninnen din kjenne på stoffet og dobbeltsjekke at det passer til det du skal bruke det til.

Den butikken er forresten farlig å gå inn i. Jeg kan tilbringe mange timer der inne, og handle masse, og blir overrasket over hvor billig alt er.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 23:55   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det var det jeg tenkte på. I tillegg har jeg venninne som kjører forbi der hver dag så jeg trenger ikke en gang å kjøre dit.

Det finnes andre og meget gode grunner til at du skal kjøre selv.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 08:19   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det finnes andre og meget gode grunner til at du skal kjøre selv.

Eller ikke. Jeg har så mye ubrukt stoff liggende hjemme nå, at jeg ikke tør reise innom der før jeg har fått laget noe av det jeg allerede har hjemme...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 08:42   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det finnes andre og meget gode grunner til at du skal kjøre selv.

Og den grunnen er egentlig veldig god. Ikke mange minuttene unna heller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 09:55   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stoff & Stil - samme priser på nett som i butikken?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Og den grunnen er egentlig veldig god. Ikke mange minuttene unna heller.

Nei, det er ikke det.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no