|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagJepp, jeg trenger ei pensjonisttralle.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagMamma (79) har en sånn som jeg linker til under her. Den har fine stor hjul, så den er latt å humpe opp trapp. Og den ser jo helt fin ut, da. Du kan jo sette på noen stickers som gjør den litt ung og kul.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagDa vi var i Barcelona tidligere i år, så vi mange slike. Der var det veldig vanlig. Det var til og med egne parkeringer for dem inne i butikkene.
![]() |
#4 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagOg så er det viktig at man gir den et kallenavn, jeg foreslår Nelly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebag
Oh my god! Dette er den nye Easywalkeren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagJeg fikk meg sånn etter at min sønn flyttet ut av barnevognen. Da hadde jeg vent meg til å slippe å dra på tunge poser og få laaaange armer i og med at jeg hadde blitt vant til å kunne legge ting i kurven under vognen. Dette er nå 13-14 år siden og jeg eeeelsker trillebagen min. I Tyskland kaller de dem for "Kartoffelmerzedes" eller "Hackenporche" og de brukes mye, særlig når man går på markedet og kjøper inn, men også i butikken. Min tar 30 kilo varer og har akkurat plass til en Norgespakke (og en kasse vin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagPotetmercedes.
![]() |
#9 |
Musk
En ganske kjedelig svart en. Ligner litt på den øverst til venstre her. https://mütterchenundväterchen.de/blog/einkaufstrolleys |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagdet viktigste er at hjulene er store nok, da er den enkel å få over hindringer som fortauskanter og ujevnt underlag - og som sagt - lett å humpe opp trapper.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagFinnes noen som er spesielt beregnet til å dra opp trapper: https://www.andersen-shopper.de/en/p...scala-shopper/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagJa, enten må den ha så store hjul at det er lett å dra den opp, eller en slags sånn trehjulsordning.
![]() |
#13 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagJeg tyner vognperioden til det ytterste for å slippe å bære handleposer, for det hater jeg. Så jeg henger her for tips! Planen har hele tiden vært å gå direkte fra barnevogn til trillebag. #gammelmor
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagEnklere Liv, rommer 40 liter og tåler 60 kg.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagJa, jeg husker når vi sluttet med vogn og jeg måtte BÆRE alt. Herregud, så tungt det var.
![]() |
#16 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Den var flott! Ganske dyr, men jeg bør vel få såpass for den gamle, velbrukte Bugabooen, at jeg går i null.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() |
#18 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagHar supersans for slike!
![]() |
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Eldreportalen: verdens beste trillbare handlebagOg nå så jeg at du snakket om Enklere Liv også hadde en i Andersen
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
I Andersen?
![]() |
|
|