|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidJeg er på jakt etter et sted jeg kan ta med mannen en helg i løpet av vinterhalvåret, men jeg har så mange krav at jeg ikke vet om stedet finnes ...
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidHva vil dere gjøre der?
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstid
Tja, er det noe igjen?
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidDrammen har jo blitt ganske koselig. Ligger ved skog med stier, masse restauranter og har teater og liv. Kongsberg skisenter er en halvtime unna. Man kan ta heis selv om man ikke vil gå på ski, både opp og ned. Eller bare være i Kongsberg på halvdagstur.
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidJeg foreslår Horten. Der kan man besøke Marinemuseumet og Fotomuseeumet. Gå tur langs stranden til borre nasjonalpark, og der ligger det et sånt vikingsenter. Man kan evtuelt gå videre langs kyststien til Åsgårdstrand.
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidTakk for tips! Er enig i byene som er foreslått, men begge har vi vært i en god del allerede, så det hadde egentlig vært fint å finne noe annet. :vanskelig:
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Steder på eller nær Østlandsområdet å besøke vinterstidBåde Hamar og Lillehammer er trivelige byer synes jeg. Lillehammer har blant annet Maihaugen og Sigrid Undsets hjem, og stadig ulike kunstutstillinger, uten at jeg kan så mye om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|