|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Dine beste solbærtipsJa, hva gjør man egentlig med solbær når man ikke liker solbærsaft? Jeg fikk solbærsaft når jeg var syk som barn, inneholder jo mye c-vitaminer. Når man er syk så er det mye som ikke smaker godt og derfor forbinder jeg solbærsaft med noe negativt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Dine beste solbærtipsSolbærlikør er veldig godt.
![]() |
#3 |
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste solbærtipsSolbærsyltetøy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste solbærtipsSolbærsorbet med god vaniljeis og en maffig, mørk sjokoladekake til
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste solbærtipsSolbærsyltetøy!
![]() |
#8 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dine beste solbærtipsSolbærsmoothie slo veldig an her hjemme. Hadde frosset ned en kurv solbær, kjørte dem i blender sammen med appelsinjuice og noen ikke-frosne jordbær og blåbær.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dine beste solbærtipsJeg tar en neve frosne solbær i smoothies i tillegg til:
![]() |
|
|