|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Dette er litt inspirert av tråden om tenåringer som bruker mye tid på badet. Hva tenker dere om det å tilbringe store deler av sin hjemmetid på rommet sitt? Her i huset vil to av tre tenåringsdøtre helst tilbringe nesten all sin hjemmetid på rommet. De ønsker å spise alle måltider unntatt middag der, noe de ikke får lov til. De ser film, spiller sikkert litt på mobil, hører musikk, tegner (den ene har tegning som sin store hobby), snakker med venner osv. Forsåvidt helt ok aktiviteter, men det det blir mye tid på rommene. De har godt med venner som de treffer og jeg er ikke bekymret for aktivitetsnivået, men det blir mange timer på rommet i løpet av en uke. Jeg tror jeg kanskje reagerer mest fordi jeg synes det er litt stusselig. Jeg savner å ha de rundt meg i stua... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Han spiser stort sett aldri der, men er der veldig mye. Han har stort rom, med to sofaer, pult og seng (det er egentlig en hybel) så jeg skjønner at han gjerne er det. Han har ganske ofte venner på besøk og det blir også overnatting. Han er jo med oss i stuen og på kjøkkenet, men det er ikke så stor andel av tiden, sånn egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Han er stort sett på rommet, i kjellerstua ved siden av rommet og på do som er ved siden av kjellerstua. Han må spise med oss (ikke hverdagsfrokost og helgelunsj, det tas når det passer) og vi sitter ofte lenge ved bordet, noe som går ham på nervene, men han må pent delta Sist redigert av apan : 23-02-20 kl 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja, spesielt eldste er stort sett bare på rommet sitt. Men døra er ikke lukket. Han har rom i sokkelen, og er litt for seg selv. Men han kommer opp i ny og ne. Spiser ofte mat der nede. Minsten er også mye på rommet sitt, men det er ved siden av stua, så han ser vi mer til. Han har heller neste aldri døra lukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja.
![]() |
#9 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja. Hele tida utenom måltider, og når vi ser film sammen hele familien (lørdagskveldene). Og den tiden som tilbringes på badet. Jeg var også sånn.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Rommet og loftstua. Begge deler i 2. etasje. Jeg har forståelse for det, etasjen under er en eneste stor, åpen løsning. Jeg hadde også foretrukket å være oppe. Han spiser måltidene nede, vel og merke.
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja, eldste bor nesten som på hybel i kjellerstuen med egen inngang men vi vil at de fleste skal komme inn gjennom vår dør og det gjør de også.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?
For 15-åringen signerer jeg dette helhjertet.
![]() |
![]() |
#15 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Nei. Men jeg har flytta ut på kjøkkenet.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja. Både 15-åringen og 12-åringen. Enten på badet eller rommet, ref den andre tråden. Men all spising skjer på kjøkkenet.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja! Men hun er også mye i stua, har tatt den som sin på en måte. Måltidene spises på kjøkkenet.
![]() |
#19 |
søt
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Ja! Men vi spiser måltidene sammen, eller.... middag heter det visst. De spiser kveldsmat enten på kjøkkenet eller på rommet.
![]() |
#20 |
Øyboer
![]() Sv: Tilbringer tenåringen mye tid på rommet sitt?Han er mye på rommet sitt. Men liker også å kose med mamma, eller se en film med pappa. Ser gjerne på YouTube på ipad i samme rom om han får ligge i fred. Den han liker minst å være med stort sett er lillebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|