|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Amsterdam i påska - HotellVi leker litt med tanken på dra til Amsterdam i Påska. (evt til Andre byer i Europa) - Tenker å være borte bare 4-5 dager. Noen som har tips om billige hotell. Det trenger ikke å være midt i sentrum - men nærhet til kollektivtransport er da essensielt + at det gjerne må være litt fint rundt der vi bor i tllegg, selvfølgelig. - Tips? Alkmaar ser jeg at kan være en fin plass, men det er ganske langt/feil retning fra flyplassen, så litt skeptisk av den grunn. Vi kommer til å lande på Shipol ca 2130.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Amsterdam i påska - HotellDelft er ikke så langt unna og var en koselig by.
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Amsterdam i påska - HotellDelft er en bra by, lett tilgjengelig med tog, men hotellene er svinedyre der.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Amsterdam i påska - HotellVet ikke helt hvem du tenker å dra med, men jeg og min familie bestående av meg, mann, og tre barn bodde på familierom her: https://www.meininger-hotels.com/en/...am-sloterdijk/ og var veldig fornøyde.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Amsterdam i påska - Hotell
Det kan godt hende. Jeg var der ifm jobb, så arbeidsgiver betalte.
![]() |
|
|