|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor tørker dere klær?Vi har, tross vårt lille hus, et lite rom som ikke kan brukes til så mye annet enn å tørke klær. Vi har stenger montert på veggen, og der henger vi skjorter, gensere og t-skjorter direkte på kleshengere til tørk. Bukser henges over stengene. Dette er jeg superfornøyd med, og ingen klær trenger å strykes. Stryking er ikke en aktivitet jeg bedriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Det som må tørkes på tørkestativ i stua. Stue og kjøkken er i hver sin enda av en L (spisesone i 90graderen. Stort sett tørt til neste dag.
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?På tørkestativ på guttas rom når de ikke er her og i stua når de er her.
Sist redigert av star : 02-03-20 kl 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Tørketromler det meste av barnas klær og treningstøy, unntatt barnas bukser. Mitt tøy og mannens henges opp på stativ i gangen utenfor kjellerstuen.
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Vaskerommet. Har snorer fra vegg til vegg, ett stativ og tromler bare sengetøy og håndklær.
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Vi tromler alt som tåler tromling så det er veldig lite som trenger å tørkes på snor. Har et lite tørkestativ fra Ikea som står i badekaret på det badet hvor vi har vaskemaskin.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Om sommeren tørker vi på en liten "luftebalkong" vi har. Om vinteren: på kontoret, i stua, på soverommet - avhengig av hvor det er plass. Men mest på kontoret.
![]() |
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Jeg har et tørkestativ ved siden av vaskemaskinen på badet. Det er høyt og smalt, så det tar ikke så stor plass. Sengetøy må jeg tørke over dusjkabinettet.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?I tørketrommel og på vaskerommet. Vi har et tørkestativ og to sånne oppheng til håndklær der jeg henger opp klær på henger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Vi har ett tørkestativ på badet og ett i loftstua. Tørketrommel til sengetøy, håndklær og klær som ikke blir stygge av det.
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Tørkestativ i stua.
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Har eget vaskerom med litt tørkeplass, så om vi ikke bedriver storvask vaskes alt der. Om alt ikke får plass der henges det opp på tørkestativ i gangen utenfor soverommet vårt i tredje etasje. Der står det ikke i veien, selv om mannen mener det er fryktelig upraktisk å bære opp to etasjer.
![]() |
#14 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Har vaskerom med tørkestativ. Håndklær og sengetøy går i tørketrommelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Det som ikke tromles, henges på et foldestativ som står i badekaret eller i en liten tv-stue. Jeg prøver å tromme så lite som mulig. Her er det også treningsklær som står for mesteparten av vasken, og det blir så fort ødelagt i trommel.
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?På vaskerommet. Der har vi et tørkestativ og et klesstativ der vi kan henge opp klær på kleshengere i tillegg. Håndduker, sengetøy, og en del av tøyet tørkes dessuten i tørketrommel der. Etter at vi fikk oss avfukter, tørker klesvasken stort sett på 1 natt, det hjelper veldig på logistikken.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Vi har for øvrig et tørkeskap i garasjen som vi burde kvittet oss med, det er fra tiden med utedresser og våte sko.
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?På vaskerommet. Sengetøy og håndklær kjøres til foreldrene mine hvor jeg låner tørketrommelen. Jeg henter det ferdig tørket og sammenlagt*bortskjemt*
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Det som ikke kan i tørketrommelen henges opp på badet. Har takmontert tørkestativ der, og sammenleggbart stativ som settes på gulvet i tillegg, hvis dette blir fullt.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor tørker dere klær?Skjønner at vi nok må gå over til stativ. Jeg misliker det veldig. Klærne får sånne stygge «tørkestriper» av det. Hva gjør dere med det? Det er også vanskelig å glatte ut våte klær på stativ nok til at de ser ok ut når de er tørre. Og det henger tett, så tørkingen tar lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|