|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Tidsbruk Hamburg flyplass?Flyavgang kl 15.
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?Lurt å være i god tid, ja. De effektive tyskerne kan være ekstremt lite effektive til tider, og de finnes ikke løsningsorienterte og er eksperter på å fraskrive seg ansvaret hvis noe uventet skjer, så jeg beregner alltid ekstra god tid i Tyskland.
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?
Ja vi er litt bortskjemte i Norge. På Gardemoen sjekket vi inn et helt korps med div spesialbagasje på en liten halvtime. Fra Paris derimot..... Tror vi brukte over to timer.
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?Jeg har bodd i Hamburg og opplevde flyplassen som liten, oversiktlig og veldig effektiv. Det var aldri nødvendig å være der to timer før avgang, det er vel mer noe de sier for sikkerhets skyld. Jeg synes Gardermoen er langt mer kaotisk! Tar forbehold om at disse to timene gjelder pga arbeid jeg ser av lenken har pågått siden 2016. Da hadde jeg allerede flyttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?Gardermoen kan definitivt være både det ene og det andre, ja. Og da jeg var på Charles de Gaulle for en knapp uke siden, var jeg den eneste i sikkerhetskontrollen.
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Tidsbruk Hamburg flyplass?Vi skulle spise på Europa Passagen. Men fant aldri tilbake til rett t-bane utgang
![]() |
![]() |
|
|