|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Elektrisk tannbørsteStorebror ønsker seg en til bursdagen som er om litt under 2 uker. Og siden dette omtrent er det eneste han ønsker seg utenom penger, og bursdagen ligger an til å bli rimelig rolig, vil jeg gjerne bestille en på nett som er litt ok. Vi har ingen erfaring, og jeg lurer på om noen andre har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Elektrisk tannbørsteKnerten fikk elektrisk tannbørste til jul for halvannet år siden. Vi var i veldig stort juleselskap det året, og mange uttrykte medfølelse med 11-åringen som "bare" fikk tannbørste av mamma og pappa til jul. Men knerten var strålende fornøyd, for han hadde fått den eneste tingen på ønskelista si.
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Elektrisk tannbørsteVi voksne har samme type som Tjorven linker til. Jeg har ikke orker app-styret, men jeg merker stor forskjell på tennene om jeg børster med analog eller elektrisk tannbørste. Bare så synd jeg er så glad i pussing med vanlig tannbørste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elektrisk tannbørsteMå bare heie på at det var et fint bursdagsønske!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elektrisk tannbørsteVi har alle sammen Philips Sonicare. Veldig lang batteritid, lades max to ganger i måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|