Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-20, 18:36   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Så på nrk nå at de varsles om at man må forberede seg på at resten av trinnene plutselig åpner. Hva tror dere?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 18:40   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg tipper nærmere år 2037 eller deromkring.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 18:40   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

De sa også at de måtte se hvordan det gikk med barnehage og 1-4 trinn, og at de vurderte tiltakene hver 14 dag.

I følge han på NRK kom da datoene 11 mai, og 2 uker etter det. (husker ikke datoen). Og at ettersom veiledningene er kommet allerede, så trengte de ikke så lang tid på å forbrede seg.

Jeg gjetter fortsatt tidligst 18 mai.
Da er det 2 uker fra de åpnet 1-4 trinn + 1 uke. Jeg tviler på at de tar noen avgjørelse før det har gått 2 uker for 1-4 trinn, og en uke tror jeg skolene får på seg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 18:58   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Det ble sagt at de vurderer hver 14. Dag ting og tang. Så, vel, jeg tipper at de ikke åpner før etter 17. Mai i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 19:17   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg har i flere uker tippet 18.mai og står på det.

Nå øker forresten smitten igjen sier Fhi.

Vært på tur med min datter i skogen nå. Møtte en gruppe store ungdom som var 7 stk som gikk tett i tett og en gruppe barn på 5. Ingen holdt avstand.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 19:22   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Tidligst 18. mai, vil jeg tro. De må jo se effekten av denne åpningen før de åpner mer, og det ser vi tidligst to uker etter 27. april.

Selv har jeg ikke tro på at jeg får se kontoret mitt før tidligst august.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 19:51   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Etter 17.Mai engang.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 19:54   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg tipper midten av mai dersom det går greit.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:07   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Tidligst 18. mai.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:12   #10
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Om 3 veker.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:40   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Tipper 18. mai for mellomtrinnet og 1. juni for ungdomsskolen og resten av vgs.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:48   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tipper 18. mai for mellomtrinnet og 1. juni for ungdomsskolen og resten av vgs.

Om de ikke åpner før 1. juni er det jo nesten ikke noe vits i det hele tatt Tilbake på skolen for å ønske god sommer....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:56   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Om de ikke åpner før 1. juni er det jo nesten ikke noe vits i det hele tatt Tilbake på skolen for å ønske god sommer....

Jeg tror det er en vits.
10. trinn og vgs-elever får noen uker sammen for de skilles for alltid, og jeg tror det blir utrolig godt for alle ungdommene at de får se hverandre igjen og får er skikkelig avslutning på skoleåret. Om ikke det blir så mye fag og læring, så er det viktig for det sosiale, den psykiske helsen og en følelse av normalitet.
Litt er bedre enn ingenting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:56   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Om de ikke åpner før 1. juni er det jo nesten ikke noe vits i det hele tatt Tilbake på skolen for å ønske god sommer....

Det kan jo være fint for mange tenker jeg. Se hverandre igjen , være noen dager sammen å få ønske hverandre god sommer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 20:57   #15
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Om de ikke åpner før 1. juni er det jo nesten ikke noe vits i det hele tatt Tilbake på skolen for å ønske god sommer....

Enig i den, samtidig som jeg tror det blir godt for ungdommene å komme seg ut 3 uker før en evt hjemmeferie i sommer..

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:20   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Tre uker sammen på slutten er bedre enn ikke noe. Jeg ønsker meg minst 4 uker med elevene mine før vi slutter igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:25   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Håper de starter resten i en omgang den 11. mai. Tror de kommer til å somle masse og knapt starte de eldste før halvveis ut i juni.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 21:43   #18
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror det er en vits.
10. trinn og vgs-elever får noen uker sammen for de skilles for alltid, og jeg tror det blir utrolig godt for alle ungdommene at de får se hverandre igjen og får er skikkelig avslutning på skoleåret. Om ikke det blir så mye fag og læring, så er det viktig for det sosiale, den psykiske helsen og en følelse av normalitet.
Litt er bedre enn ingenting.

Det er spesielt viktig for disse trinnene som spres for alle vinder når sommerferien starter. Om de bare får en dag er den utromig viktig for dem. Jeg håper de prioriterer avgangselevene når de skal starte igjen. Det å avslutte skolegangen uten å få tatt farvel tror jeg vil være fryktelig for mange. Eksamen er fortsatt ikke avlyst, muntlig, så de kan i teorien fortsatt trekkes ut.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:16   #19
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

For 10.klassingen sin del håper jeg at det drøyer så lenge at lærerene ikke får muligheten til å komme med det prøveraset jeg er redd for at de kan komme med om de starter for tidlig. #egoist

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:24   #20
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For 10.klassingen sin del håper jeg at det drøyer så lenge at lærerene ikke får muligheten til å komme med det prøveraset jeg er redd for at de kan komme med om de starter for tidlig. #egoist

Tror du de kommer til å gjøre det? Jeg antar de har andre måter å sette karakterer på enn avsluttende prøver. Hvordan kan de være sikker på at elevene har lært det de skal under stengingen?. Jeg ville håpe de setter karakter på det som skjedde før det stengte, så kan resultater etter stenging kun trekke opp. Jeg håper i alle fall de tenker slik.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no