Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Litt lavere-karbo ...

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 21:30   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt lavere-karbo ...

Jeg er overhodet ikke ute etter å starte noe voldsomme lavkarbogreier. MEN saken er at jeg spiser veldig, veldig mye brød og pasta. Jeg vil gjerne ha innspill til hvordan jeg kan redusere mengden, tips til matvarer jeg kan bytte ut osv.

Mitt daglige kosthold kan se omtrent slik ut ...

Frokost:
To skiver grovt brød med ost, magert kjøttpålegg, makrell i tomat, leverpostei, egg, cottage cheese ...

Av og til havregrøt.

Lunsj:
Omtrent det samme som til frokost.

Mellommåltid:
Yoghurt med et par ss firkorn eller havregryn/ kjerner.

Middag:
Spiser mye laks, torsk, kylling. Litt karbonadedeig. Alltid grønnsaker. Svært ofte pasta eller ris som tilbehør, ikke så ofte poteter.

Kvelds:
Til hverdags ofte det samme som til frokost.

Kan noen hjelpe?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.