|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Koketoppen vår har fått en feilmelding på seg, og vil ikke skru seg på. Så om vi ikke får Fiksen den, trenger vi en ny.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Både min mor og jeg har Electrolux og er veldig fornøyde så det kan anbefales.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Jeg kjøpte fra IKEA, og den virker helt fint. #rema1000. Kjøpte den med fleksibel sone, altså ikke den aller billigste. Tror jeg ga drøye 3000 for den.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?
Jeg tror det er den vi har, som nå har gått fløyten. Og jeg ser at en kliss lik ble lagt ut på finn i går, med samme feilkode (solgt som defekt).
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Vi har også Electrolux. Den har virket siden 2008 så vi er fornøyd.
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Det jeg anbefaler er å tenke over hvordan du vil kø trollere platene. Når du skal skru av og på en plate eller regulere temperatur. Skal du først trykke inn plate og så justere temperatur eller ha en som har egen 'regulator' til hver plate/sone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Vi har en platetopp fra AEG som ble kjøpt inn for 2 år siden. Jeg blir ikke helt venn med den. Den skal være såkalt "intelligent", men tidvis synes jeg den tenker i overkant mye på egenhånd. Og jeg har fremdeles ikke helt skjønt når den kommer til å gjøre det jeg ber den om og når den vil tenke selv.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?vi fikk servicemann hit på feilmelding på koketoppen, det var en sikring som hadde gått, veldig kjapp reparasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Jeg er veldig glad i min koketopp fra Miele, spesielt at jeg kan booste 2 soner samtidig, og slå sammen 2 og 2 soner til 1 større sone. Og takknemlig for at ha egen kontroll til hver sone og kan velge på skala og slipper å trykke på pluss for lenge.
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk feilmelding da den var såpass ny at garantien dekket det, så betalte ikke noe. Men reparerte nettopp vaskemaskin, elektrofirmaet sendte prisoverslag på forhånd så jeg kunne velge om jeg ville slå til eller ikke om prisen var grei, så verdt å sjekke ihvertfall. Mer miljøvennlig å reparere enn å kjøpe nytt. Sist redigert av Galathea : 02-09-20 kl 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Vi har Witt, den er fin fordi den er helt svart når den er av, og har hvite statuslys når den er på. Mye finere enn sånn glorete oransje. :shallow: Men den bråker litt da, det er første gang jeg har induksjon så vet ikke om det er normalt nivå eller ikke. Kan booste to soner samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
Enig i det. Jeg liker min bedre enn min mors. Vi har ulike modeller, og jeg synes min er mer brukervennlig enn hennes.
![]() |
#15 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Enig.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Godt poeng. Jeg hater sånn jeg må trykke flere ganger for å velge plate. Den fra ikea er brukervennlig der; på, også velge styrke på plata med ett trykk.
![]() |
#17 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Har du lest i bruksanvisningen om feilkoder? Det kan jo hende det er en "fillefeil" ...
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Platetoppen har sannsynligvis takket for seg, hva vil jeg ha?Ja, og da står det at man skal koble den fra strøm en periode, ta sikring ut og inn, og om ikke det hjelper; kontakte servicepersonell. Det virker som en vanlig feilkode som brukes av flere induksjonsprodusenter, og som handler om feil på kontrollenheten. Vi vet ikke helt hvor gammel den er, selger var litt kreativ når han skulle beskrive alderen på kjøkkenet.
![]() |
|
|