|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Hva ville du like at den inneholdt?
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Morgenlevering slo godt an hos oss tirsdag etter påske og corona stenging. Evt. gavekort hos de.
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Åh for en genial ide. Kan være at jeg stjeler denne, må bare få noen med meg og finne ut hvor stort jeg skal gjøre det.
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Kan du dele noen lukeforslag Hønni? Jeg har spilt inn dette til ledergruppen på jobb og antar at jeg får ansvaret for dette for ca 350 ansatte så jeg kjenner litt på presset.
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Jeg opplevde en litt kul digital julekalender en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Vi har jo juletre som står i resepsjonen på jobb, kanskje en luke skal være en lag julepynt av det du har rundt deg og heng på treet. Eller kanskje man må ta det på treet i kaninen for å ikke skremme kunder.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Til juletreet så kan alle klippe en bit av nærmeste bok/papir/notat og lime til en lang lenke.
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...I fjor laget vi kalender med bilder av 24 ansatte. Manipulert med tekst i samme stil som denne instakontoen: https://gundesvansomursprungsamerikan.se/
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Om man har ansvar for å lage kalender trenger man ikke gjøre alt selv. Man kan organisere andres bidrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Da kom det klarsignal fra ledergruppen. Så da blir det digital kalender her. Legger den på lavt nivå og bygger på tenker jeg, har nesten 2 mnd på meg så noen luker i uken så blir dette bra. Elsker slike utfordringer, men skulle ønsket at jeg var mer kreativ.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Er det 17 dager du skal ha (dvs arbeidsdagene) eller alle dagene. Om jeg kjenner din arbeidsplass riktig så kan kanskje ting koste litt også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...
Tenker jeg tar helgene også, men da bare små klipp fra YouTube f.eks.
![]() |
#15 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...
Jeg leker litt med denne må nok betale for business utgaven for å være helt innafor men.
![]() |
#16 |
♡
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Ru: Denne posten har du ikke sett! Finn en annen tråd!
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Helvete. Jeg har ikke sett, men tenkte foreslå spa-opphold og sydentur og sånn.
![]() |
#18 |
I endring
|
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Jeg sitter å jobber litt med kalenderen nå og det var rett før jeg var vill og gal og startet på en julehistorie på 24 deler. Men innser jo at det kommer jeg aldri til å klare.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Vi har pyntet pepperkaker på jobb. Kjøpt inn pepperkakehjerter eller figurer og ferdig glasur i tube. Det har vi pyntet i fellesskap.
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hvis jobben din skulle ha en digital julekalender...Høres ut som et smittevernmessig mareritt med felles pepperkakehusbaking? De kan ikke bare bake hjemme og poste bilde etterpå i en fb-gruppe eller noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|