|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Få slette vegger på badDu kan helt sikkert sette opp baderomsplater over det meste.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Få slette vegger på badSå nettopp noen som brukte mikrosement utenpå fliser. Det kostet 3000 kr og ble kjempefint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Få slette vegger på bad
Leste samme artikkel. Men det stod at det forutsetter at badet er av god kvalitet fra før av. Mikrosementen var kjøpt fra Spania.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Få slette vegger på badVi fjernet flisene og satte opp tettiplater. Sparklet med våtromssparkel og satte opp våtromsstrie, grunna med våtromsgrunning og malte siste strøk med våtromsmaling.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Få slette vegger på badMikrosement er lekkert, men IKKE lett å jobbe med, syns jeg. Jeg endte med en temmelig «rustikk» look, for å si det sånn.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Få slette vegger på badDatteren min har mikrosement, og det er dritlekkert, rett og slett.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Få slette vegger på badDu må ikke sette opp vanntette baderomsplater over fliser tror jeg, Sjekk det ihvertfall med noen med våtromsekspertise. Jeg ønsket å legge nye baderomsplater over de gamle, men fikk beskjed om at det ikke kunne gjøres. Noe med kondens i lagene mellom eller noe...
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Få slette vegger på badSom quickfix kan du helsparkle veggene, finnes ulike typer på markedet. Jeg har god erfaring med denne betongmalingen: https://www.heydi.no/prod/1401/no/heydi-betonglook
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-10-20 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|