Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er så kvalm

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-07, 21:08   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så kvalm

Jeg har helt i meg en pose med Non Stop og en pose med Potet Sticks. Det var ikke så lurt. Unnskyldningen er at jeg sørger over at det er siste feriedag i dag og at jeg skal bli ekstremt sunn (igjen) fra og med i morgen. Nå sitter jeg her og angrer bittert. :urk:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:09   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er så kvalm

Kjenner meg igjen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:11   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Å usj da! Ikke godt å være kvalm og ei heller å kjenne på dårlig samvittighet!

Hvisker deg i øret at det kommer en ny dag i morgen og den blir så god som bare det!

Gammel 05-08-07, 21:12   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har helt i meg en pose med Non Stop og en pose med Potet Sticks. Det var ikke så lurt. Unnskyldningen er at jeg sørger over at det er siste feriedag i dag og at jeg skal bli ekstremt sunn (igjen) fra og med i morgen. Nå sitter jeg her og angrer bittert. :urk:

Bytt ut non stopen og potetsticks med kake og gele etter barnebursdag så har du meg
I morra er det harde bud !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:13   #5
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sitter med samme følelsen. I dag tidlig var jeg flink pike og jogget min faste runde x 2. I ettermiddag feiret jeg det hele med en pizza på Peppes og etterfølgende Oreo Dream. *sukk*

Men i morgen er det mandag altså!

Gammel 05-08-07, 21:15   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Bytt ut non stopen og potetsticks med kake og gele etter barnebursdag så har du meg
I morra er det harde bud !

På den ene siden hadde det vært fint å kunne spole seg forbi uggenheten. På den andre siden har jeg veldig lyst til å nyte den siste kvelden i den siste sommerferiedagen. Jaja. Jeg har jo ingen andre enn meg selv å skylde på.

Gammel 05-08-07, 21:20   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:gnikke hodet: Stakkars, det er en fæl følelse. Jeg har drukket alt for mye rødvin (fra Bandol, som er mitt favorittdistrikt, har jeg funnet ut), spist en halv kylling og en bakt potet på størrelse med hodet mitt. Guh. Det føles ikke bra. I morgen blir alt så meget bedre! Og lykke til med jobbstart i morgen. Satser på minst femten mailer fra deg innen lunsjtid!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:29   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Satser på minst femten mailer fra deg innen lunsjtid!

Er det en personlig rekord som må settes?

Hvor mange mail kan man sende før man må jobbe..

Gammel 05-08-07, 21:30   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg må bare si amen til godis. Trøkka i meg en halv toblerone, et par lakris snører, potetgull og runda det hele med en baconpølse med ost og cola fra statoil ( dette er ikke reklame, må jo fortelle om ting som har hendt meg. )

Gammel 05-08-07, 21:34   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Er det en personlig rekord som må settes?

Hvor mange mail kan man sende før man må jobbe..

Å få gjort noe som helst den første uken etter sommerferien anser jeg en utopi. Jeg begynner på min andre uke i morgen, og nå jeg seriøst komme igang.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 21:39   #11
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Utrolig festlig

Gammel 06-08-07, 09:00   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Første e-post avsendt. I dag blir det bare knekkebrød og råkost. :har gårsdagens forspisningskvalme godt i minne:

Gammel 06-08-07, 22:26   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nå må du bare huske det for ettertiden. Sjokolade er kvalmende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.