|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Jeg er så kvalmJeg har helt i meg en pose med Non Stop og en pose med Potet Sticks. Det var ikke så lurt. Unnskyldningen er at jeg sørger over at det er siste feriedag i dag og at jeg skal bli ekstremt sunn (igjen) fra og med i morgen. Nå sitter jeg her og angrer bittert. :urk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så kvalm
![]() |
#3 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Jeg er så kvalmÅ usj da! Ikke godt å være kvalm og ei heller å kjenne på dårlig samvittighet!
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
Bytt ut non stopen og potetsticks med kake og gele etter barnebursdag så har du meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så kvalmSitter med samme følelsen. I dag tidlig var jeg flink pike og jogget min faste runde x 2. I ettermiddag feiret jeg det hele med en pizza på Peppes og etterfølgende Oreo Dream. *sukk*
![]() |
#6 |
villende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Jeg er så kvalm:gnikke hodet: Stakkars, det er en fæl følelse. Jeg har drukket alt for mye rødvin (fra Bandol, som er mitt favorittdistrikt, har jeg funnet ut), spist en halv kylling og en bakt potet på størrelse med hodet mitt. Guh. Det føles ikke bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Jeg er så kvalmOg jeg må bare si amen til godis. Trøkka i meg en halv toblerone, et par lakris snører, potetgull og runda det hele med en baconpølse med ost og cola fra statoil ( dette er ikke reklame, må jo fortelle om ting som har hendt meg. )
![]() |
#10 |
Peppy!
|
Å få gjort noe som helst den første uken etter sommerferien anser jeg en utopi. Jeg begynner på min andre uke i morgen, og nå må jeg seriøst komme igang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Jeg er så kvalmNå må du bare huske det for ettertiden. Sjokolade er kvalmende.
![]() |
|
|