|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Send julekort!Jeg prøver meg på en oppfordring i førjulstiden.
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Send julekort!Jeg er enig. Vi mottar færre og færre julekort for hvert år og det er trist. Håper det blir mange i år! Vi sender i alle fall kort.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Send julekort!Jaaaa! jeg elsker julekort, både å få og å lage/sende.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Send julekort!Fin oppfordring! Jeg sender ikke lenger, ungene er store og jeg er liksom ikke så spennende. Jeg pleier å dele litt på SOME da, tenker at det er en (fattig) erstatning, dog bedre enn ingenting.
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Send julekort!Støtter denne. Jeg er glad i å både skrive og få julekort og håper at det kommer en del i år |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Send julekort!Ja det er hyggelig med kort, men det er lenge siden jeg har hatt overskudd til det dessverre.
![]() |
#8 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Send julekort!I min vennekrets har det ikke vært nedgang i julekortene - bortsatt fra oss. Det er ikke alle år vi har fått det til, men jeg satser på at det går fint i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Send julekort!Har nok hatt en nedgang i julekort i årenes løp, men er helt enig. 2020 er året da vi burde sende julekort, kanskje spesielt til de vi ikke har tenkt på på en stund og de som er alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
koko
|
![]() Sv: Send julekort!For noen år siden fikk jeg overraskende julekort fra en som jeg spilte i orkester med i studietiden, men ikke hadde så mye med ellers.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Send julekort!Jeg har sendt en stor bunke med limerickjulebrev i alle år, men nå hadde jeg tenkt å gi meg. Jeg unner ikke Posten den helt urimelig store inntekten, og dessuten blir det alltid stress. Takket være denne tråden skal jeg tenke på det én gang til, men jeg tror det ender med et nei.
![]() |
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Send julekort!Ja, send julekort - plis! Det er SÅ hyggelig å få.
![]() |
#13 |
trenger lading
|
![]() Sv: Send julekort!Sender fortsatt, men til færre. I år ble bildet til julekort tatt julaften i fjor med mine foreldre og oss.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Send julekort!Har allerede sendt noen denne uken og flere skal det bli.
![]() |
#17 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Send julekort!Ikke overskudd, men en fin tanke. Likevel ønsker jeg meg egentlig da kun julekort fra noen jeg ikke har kontakt med på lang tid og jeg således overaskes. Får jeg av kjente får jeg bare dårlig samvittighet over at jeg ikke orker å styre med det. Og også prioriterer de pengene annerledes, siden jeg er alene med tre på ei statlig lønn. Det blir straks en tusenlapp i kort med porto, bilder og konvolutt?
![]() |
#18 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Send julekort!I år ble det kort til familien (eldre tanter etc), i fjor glapp det. Synes det er fryktelig dyrt, men prioriterte å sende til færre enn tidligere.
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Send julekort!Trulte, da får du begynne nå, å øve deg på å si til deg selv at de som sender gjør det fordi de her lyst, og en sms med takk og ønske om en god jul er også hyggelig.
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Send julekort!Jeg skrev i mange år mange flere enn jeg fikk igjen. Tenker at om man ikke har allverdens tid og penger, så vet jo de som bryr seg om deg, det, og om de har lyst til å glede deg, så trenger du bare å kjenne på den varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|