|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Innekatt og kattedoVi skal få katt!
![]() |
#2 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Innekatt og kattedoJeg har utekatt som går på do inne og jeg ville kjøpt en sånn do som har åpning opp, som en bøtte, slik at katten ikke får med for mye sand ut.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Innekatt og kattedoJeg måtte ta av lokket på vår, da katten var for tjukk for åpningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innekatt og kattedoVi skaffet oss FOD-katt i desember (vi er også tidligere fosterhjem), og tok i bruk en Modkat-kattedo som vi arvet fra moren min, og som jeg ble fort glad i. Den var rimelig gammel, så da den gikk i stykker etter kort tid, fant vi ny do av samme type ganske rimelig på Finn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
![]() Sv: Innekatt og kattedo
Vi passet en katt en gang som hadde med seg kattesand som var utrolig god, og hvor doen ikke luktet i det hele tatt! Kanskje det var Everclean? Skal sjekke ut, takk for tips!
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Den så veldig god ut (og ikke for stygg). Ligger ingen på Finn nå, men her har jeg litt betalingsvilje, faktisk.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Innekatt og kattedoVi har to katter som var inne nesten et helt år før de var ute, og de er lite ute nå også på vinteren. De går ut for å lufte seg, også kommer de inn for å gå på do. Det er for kaldt å tisse ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Innekatt og kattedoDu vil helt klart ha do med lokk og filter så det ikke lukter så mye. Vi bruker også Everclean klumpesand (med lavenderlukt) og den er super. Har prøvd ymse annet innimellom men det er den beste jeg har funnet.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innekatt og kattedoVi har et slikt skap fra Trixie, er veldig fornøyd med det. Og bruker krystallsanden fra Europris, har testet litt ulike typer, men denne tar lukta best, synes jeg. Men det er jo smak og behag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innekatt og kattedoJeg har innekatt som kom for seks dager siden. Kattedoen står på badet, og er en sak med avtagbar kant, og jeg har plastpose under katteperlene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Innekatt og kattedoDet er ikke alltid kattene liker de som er innebygde. Jeg har god erfaring med sånn krystallsand og å fjerne avføring raskt. Da blir det lite lukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg kan skrive under på alt dette. Vi har utekatt, men han var jo innekatt de første månedene, og vi prøvde "alt" som var av kattesand før vi endte opp med denne fra Everclean. Litt gammel dame-lukt får man tåle så lenge sanden ellers er så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Everclean kommer i mange lukter og også noen som ikke lukter, så om en ikke liker gammel dame lukt er det mange muligheter. Liker best den som er for litt langhårede katter, eller less pows eller noe som den heter, for da drar de mindre sand ut av kassa med seg. Er litt større sandkorn tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Innekatt og kattedoJeg syns den i lavendel lukter for mye lavendel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innekatt og kattedoVi bruker Everclean uten lukt. Jeg har ikke fått helt satt meg inn i de forskjellige variantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Innekatt og kattedoSynes ikke det lukter noe av noen av Everclean'ene. Jeg har sist forsøkt den for flere katter, fordi jeg hadde to katter på et tidspunkt. Den skal vel skjule lukt veldig, fordi de ikke skal lukte hverandres lukter eller noe sånt. Synes ikke det lukter noe av den.
![]() |
|
|