|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Aftenposten presenterte i går en artikkel om hvor mange nordmenn som har planer om å reise utenlands i påska. Det var snakk om 40.000! Mange av disse skal reise til familie i Pakistan eller Tyrkia. Samtidig viser tall fra de siste ukene at 12 % (!!!) av alle som kommer til Gardermoen fra Pakistan er smittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, jeg kjenner ingen. Moren min har leilighet i England, men den har vært ubrukt siden vinterferien ifjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Jeg kjenner ett vennepar som er i Tyrkia, de har vært der i en mnd eller noe allerede. Egen leilighet, tror de kommer hjem i mai?
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, det tror jeg ikke. Jeg mistenker at de som eventuelt har planer ikke flagger dem sørlig høyt.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Jeg kjenner flere som hadde tenkt å reise, men alle har droppet det. Lengter etter leiligheten i Spania, men det får vente litt til |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Vi har også leilighet i Spania, men ingen har vært der siden dette startet. Mange venner av moren min har vært der på overvintring, men skjønner ikke at de tør/har lyst. Masse kansellerte flyavganger, karantene/karantenehotell, og det har ikke vært "business as usual" der heller det siste året.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, jeg kjenner ingen som har planer om utenlandsreise, hverken privat eller jobbreise. Det er full stans i jobbreiser hos oss og har vært det siden mars i fjor. Vi har selgere som reiser over hele verden (mye Asia og Australia), men ingen har vært noe sted. Min kollega fra Oslo får ikke engang lov å komme til oss.
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei.
![]() |
#10 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, det gjør jeg ikke.
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei. Og savner også huset vårt i Spania, men der har vi ikke vært siden vinterferien i fjor.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei.
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Ja- de reiste til Pakistan for etpar uker siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, men jeg kjenner noen som akkurat har kommet hjem fra besøk til familie i utlandet. De har overholdt karantener og smittetester og fandens oldemor, så de har prøvd å gjøre det riktig.
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei, ingen. Kjenner ikke noen som planlegger utenlandstur for sommeren en gang.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?Nei jeg kjenner ingen som skal utenlands. Sist redigert av Galathea : 26-03-21 kl 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|