Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-21, 16:32   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Min svigermor sliter med kombinasjonen munnbind, høreapparat (og briller). Har skjønt at det er et vanlig problem. I dag så jeg ei jente med hijab som hadde en slik fiffig liten strips bakpå hodet som munnbindet var festa i. Så jeg googlet og fant disse:


Er det noen som har prøvd, og kan si noe om det faktisk hjelper på høreapparatproblemet? I tilfelle tenkte jeg å kjøpe en pakke til henne. Eventuelt noen som har tips til noe annet som funker?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-05-21 kl 17:08.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 16:38   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Jeg har ikke prøvd, men det virker smart. Litt usikker på om det blir plunder med alt det håret mitt, bare? Er SÅ lei av å vikle munnbind inn i og ut av øreapparatene. For ikke å snakke om at de ofte utløser Siri, stemmer i hodet og jeg vet ikke hva.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 16:41   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Jeg har festet det rundt hestehalen, det funket finfint, men fordrer at man har så langt hår at man har hestehale da. Også avhenger det av at munnbindet faktsik er stort nok. For meg hadde trolig en sånn vært bra. Bak ørene=litt for stort, i hestehalen=litt for trangt. Helstehalen går fint sånn på en butikk, men ubehagelig over tid, aka kjøpesenter, som eksotisk nok altså også er åpent her, selv om jeg altså da hastet fra butikk til butikk de spesifikke tingene jeg skulle, men det var lange nok til at det føltes for trangt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 16:44   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har ikke prøvd, men det virker smart. Litt usikker på om det blir plunder med alt det håret mitt, bare? Er SÅ lei av å vikle munnbind inn i og ut av øreapparatene. For ikke å snakke om at de ofte utløser Siri, stemmer i hodet og jeg vet ikke hva.

Ja, det blir kanskje mindre plundrete med kort hår (som svigermor) eller hijab.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 16:46   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [munnbind og høreapparat] noen som har prøvd dette?

Mistenker at håret ville sette seg fast i en sånn, siden jeg ikke har hijab, ja, men med kort hår tenker jeg det kan funke for din svigermor. Jeg får enten ha det på ørene eller finne noen som er bittelitt større eller bare godta at det ER trangt å feste det på ghelstehalen, men det FUNKER.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no