|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() I dag (eller snart) på TVJeg er håpløs med å henge med på hva som kommer på TV. Dermed går jeg glipp av mye bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TV
Grey's Anatomy begynte på tirsdag |
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVKalde spor på NRK på torsdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdiglada
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVEg storkose meg med "So you think you can dance" på tirsdagar. Det er den amerikanske versjonen og eg syns dei er så flinke! Serien Brothers and sisters på onsdagar er også fin. Og så ser eg på 24. Det var det eg hadde å bidra med.
![]() |
![]() |
#6 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVJeg har tenkt å se "Lost in translation" på NRK på søndag. Den har jeg ikke sett ennå.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVDu får begynne å kjøpe Se og Hør, og merke av med tusj hva du vil se for hver uke, Pelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Bra. Da skal jeg benke meg foran tv-skjermen neste tirsdag. Jeg er egentlig ikke noen stor tv-slave, men jeg er en sucker for serier som "Greys Anatomy" og "Akutten" ...
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVDoc Martin kl. 21 (tror jeg) på NRK. En koselig og morsom serie om en tidligere kirurg med frykt for blod, som nå driver legekontoret i den sør-engelske byen Portwenn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVNå har Nürnbergprosessen begynt igjen på NRK2, tror jeg. Husker ikke hvilken dag. *ikke særlig hjelpsom* |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVHotell Babylon som går etter Kveldsnytt på fredagar, er min nye favoritt!
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVHar ikke sett på TV på flere måneder omtrent... Greys Anatomy, Desperate Housewives og Lost laster jeg ned og ser på pc'n. |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TVLost in translation er på tv i kveld, syns jeg at jeg så.
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
Her har de den til go'pris ihvertfall.
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: I dag (eller snart) på TV14.20 på Tv2, tror jeg det var, sendes Lotta fra Bråkmakergata, for de som har barn som kunne hatt interesse av å se.
![]() |
#18 |
Prematurmamma
|
Jeg har barn. Barnet er ikke hjemme, men jeg har stor interesse av å se Lotta likevel.
![]() |
![]() |
|
|