|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Sportsovernatting i Oslo neste helg?16-åringen min satser på idretten sin, og går nå i gang med å spille nasjonale turneringer gjennom sommeren. De spiller 2 stk på lag, uten klubbstøtte, og turneringene er i hele Norge. For å kunne delta på mest mulig er det essensielt å finne rimelig overnatting. Men for å kunne spille best mulig kan det ikke være for ukomfortabelt heller...(Selv foreslår de hengekøye, men det utgår i mine øyne, av mange grunner) Sist redigert av Balanse : 03-06-21 kl 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Kanskje noen studenter leier ut hybelen sin dersom de har reist hjem for sommeren? Sjekket finn?
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Ingen på finn eller Airbnb av den typen. Men takk for tips, jeg hadde glemt Finn! . Har notert Perminalen, men er ikke så lysten på å ha de midt i sentrum. Det beste hadde vært Bjølsen/Nydalen, og der er det jo en del studenter. Men har ikke lykkes i å spore opp noen ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?O sin klasse skulle bodd her på klassetur i høst. https://www.haraldsheim.no/
![]() |
#5 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?
Gubban...der bodde jeg da jeg reiste til Oslo med Folkehøgskolen jeg gikk på i 1988!
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Tror Anker Hostel er hakket billigere enn til og med Perminalen. Typ 600 for firemannsrom. Beliggenheten er usjarmerende, men ikke farlig. Kvarter buss til Nydalen.
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Da minsta gikk på judo og deltok på turneringer i Oslo var dette stedet de andre judofolka overnatta. Jeg var aldri der selv, siden min far bor i Oslo og vi alltid overnattet hos han, men siden dette stedet ble brukt gang på gang antar jeg det er ok.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Jeg hadde ikke latt 4 16-åringer overnatte på Anker. I helgene er det mye bråk og desverre mange «løse kanoner» i området. Da hadde jeg heller spanta noen hundringser til og funnet et annet hotell |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I mål
|
Jeg er enig. Jeg tenker man bør ha med voksne om man skal overnatte der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Tusen takk for innspill, alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Sportsovernatting i Oslo neste helg?Så godt det ordnet seg. Spennende at han tenker på college i USA. Kanskje han er heldig å få stipend.
![]() |
|
|