|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Er det virkelig mulig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Ja, det er visst mulig. Og aldeles grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Jeg leste det i avisa i morges. Jeg håper hun blir fradømt retten til alt dyrehold noen gang igjen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Ja, mulig er det nok. Det er ikke lenge siden en mor hadde gjort det samme med sine to små barn. Så ingenting forundrer meg. Men det er jo helt utrolig at folk ikke tenker lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Jeg leste dette i avisa og ble helt sjokkert. Hvor korttenkt er det mulig å være?
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Det er nesten trist, men jeg er i ferd med å resignere når det gjelder å reagere på sånne oppslag. Det fins så utrolig mange tette, uintelligente, korttenkte mennesker at jeg nesten ikke blir overrasket lenger. BARN har jo dødd fordi de har vært innestengt i biler.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Helt forferdelig - unghunder var det visst også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Hårreisende. Dama kan ikke ha mye oppi hodet sitt når hun forlater de i bilen i den varmen uten lufting og vann. Ble skikkelig sinna når jeg leste det.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!
Jepp - de skulle blitt puttet inn i et bur, tilsvarende størrelse som hundene hadde i forhold til disse menneskenes kropp, puttet bak i en stasjonsvogn uten vann og lufting og latt dem blitt bakt noen timer.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Helt forferdelig tragisk, og man får lyst til å utsette dyremishandlerne for noe liknende. |
![]() |
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Et slikt menneske er uintelligent, fullstendig inkompetent, ondt, egoistisk, djevelsk idiot osv.osv. Jeg håper eieren blir straffet. HARDT straffet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Jeg kjenner at jeg rett og slett blir trist når jeg leser slikt. Er det virkelig mulig å være så ufattelig tett i pappen??!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Vet ikke noe om hva slags straff det er for slike grusomheter. For noen år siden (mulig at det skjer oftere uten at jeg får vite det) var det en som knuste bilruta for i gi hundene luft. Han ble anmeldt av bileier, men frifunnet pga nødverge. Så nå vet vi hva vi gjør om vi ser noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Jeg har alltid sagt det når det gjelder dyremishandling. La den skyldige bli behandlet på samme måte. Med andre ord, i dette tilfelle låser vi den skyldige inn i en bil i tre timer og la den stå ute i sola.
![]() |
#18 |
Expired
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Jeg synes også at slike mennesker burde ha fått en skikkelig "varmebehandling"!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!Politiet gikk ut tidligere i sommer og sa klart fra at det ikke var straffbart å knuse rute på biler hvor man så at hunder var innesperret i varmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Expired
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|