|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Bergen - sentral overnattingJeg lurer på om det er noen her som har erfaringer å dele fra hotellovernatting i Bergen? Jeg ser på hotell for en helg i juli sammen med barna, vi trenger bare ett rom. Det er noen hoteller som er rimeligere enn andre, jeg tenker kanskje det er mye støy i området?
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Bergen - sentral overnattingVi bodde på Scandic Ørnen i fjor, og var veldig fornøyd med det. Fine nye rom, god buffet frokost og kort vei til ting.
|
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergen - sentral overnattingZander K var veldig fint! Men karantenehotell er vel greit å unngå. Terminus har eg ikkje budd på men det er i samme område, og heilt ok. Scandic Ørnen var kjempefint og sentralt. Parkering på Bygarasjen er også veldig greit. Scandic i sentrum er heilt fint, og det er jo grei gåavstand til Bygarasjen.
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bergen - sentral overnattingJeg har av logiske årsaker aldri bodd på hotell i Bergen, men jeg har spist på ganske mange av dem. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergen - sentral overnattingVi bodde på Thon Hotel Orion noen dager i fjor. Billig og helt greit hotell. Litt mye folk rundt frokosten, men helt OK. Greit at hotellet hadde parkeringsmulighet samt at det var el-lader i gaten rett bak. I helt i sentrum, men avstandene var helt overkommelig for en familie med tenåringer.
|
|
|
#9 |
|
Stiv
|
Sv: Bergen - sentral overnattingHotell Bergen Børs er min favoritt.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bergen - sentral overnattingAugustin har parkering om du bestiller det med.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Bergen - sentral overnattingJeg er mye i Bergen og bodde tidligere alltid på Augustin. For ett par år siden ble jeg oppmerksom på lille fine Klosterhagen og har bodd der siden. Elsker det lille hotellet, beliggenheten og menneskene.
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Bergen - sentral overnattingKlosterhagen ser jo veldig hyggelig ut! Augustin også i grunnen. Men Klosterhagen leder så langt, de har et fint tremannsrom som jeg myser på nå.
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bergen - sentral overnatting
Klosterhagen er kjempekoselig og sentralt, og jeg liker veldig godt hvordan det er drevet: https://klosterhagenhotell.no/om-oss/ |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Der har eg overnatta, og det var veldig triveleg.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bergen - sentral overnattingJeg er egentlig glad i byparken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Bergen - sentral overnattingDe gangene jeg er i Bergen bor jeg på Radisson Blu Bryggen. Veldig fine rom og god frokost. Du må gå Bryggen for å komme til sentrum da.
|
|
|
#17 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Bergen - sentral overnattingRosenkrantz og Ørnen er også karantenehotell nå fra juni måned.
|
|
|
#18 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Bergen - sentral overnattingGleder meg til å bo på Klosterhagen. Det ser ut til å ligge bra til for oss, og rommet passer oss nok bra.
|
|
|
#19 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg definerer absolutt Bryggen som en del av sentrum. #bergenser. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bergen - sentral overnattingDet er åpnet et nytt i Solheimsviken, Moxy. Jeg hadde tenkt å prøve det i helgen, men kom aldri så langt.
|
![]() |
|
|