Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Halv dag i Kongsberg - spise og se?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-21, 19:18   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Halv dag i Kongsberg - spise og se?

Vi har bestilt tur i gruvene i Kongsberg. Men når vi har gjort det - hva mer bør vi kikke innom mens vi er der? Vi skal ikke sove der. Hvor er det ok å spise lunsj? Smeltehytta synes jeg virker litt kjedelig for barn...?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 15:50   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Halv dag i Kongsberg - spise og se?

Ingen?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-21, 21:29   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Halv dag i Kongsberg - spise og se?

Skal det i gruvene ute i Saggrenda dere skal til? Det er i alle fall en fin tur i gruvene der.

Det er en badeplass i Saggrende. Jeg har bare kjørt forbi, det så fint ut.

Vi likte museet inne i byen også. Det er både om våpenfabrikken, gruvene, myntverket og litt om hopphistorien. Vi liker den type museer, det har nok litt å si.

Jeg synes Kongsberg kirke er verd et besøk. Veldig flott innvendig., både lysekrone og orgel er stort og flott.
https://kirken.no/nb-NO/fellesrad/ko...ongsbergkirke/

Mat vet jeg ikke noe om. Vi har bare spist på helt ordinære steder.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no