|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Kafé med pannekaker i OsloJeg skal ha med en liten venn ut på kafé i Oslo og bestillingen lyder pølser eller pannekaker. Hvor går vi?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kafé med pannekaker i OsloCrêperie de Mari, kanskje? https://www.creperiedemari.no/
|
|
|
#5 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kafé med pannekaker i OsloEller La Crepe D`Elen på Frogner i Behrensgate. Rett ved den franske skolen, og det gir jo et visst kvalitetstegn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kafé med pannekaker i OsloDet var Creperie de Mari som lå inne på Eldorado. Nå finnes det flere steder i byen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kafé med pannekaker i OsloMine pannekakespisende unger foretrekker Egon. Det er ikke en fryd for voksne, men de er happy og vi finner jo mat vi og. Jeg elsker crêpes og ble veldig lykkelig da Creperie de Mari hadde bokhvetevarianten, men ungene synes altså Egon sine er topp. Sånn hvis den lille vennen er litt kresen.
|
|
|
|
#8 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kafé med pannekaker i OsloNighthawk diner har gode pannekaker også, mener jeg å huske.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kafé med pannekaker i OsloUnger er stort sett lykkelig med egon ja. De kommer med sukker og blåbærsyltetøy. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kafé med pannekaker i Oslo
The Vandalay har sånne amerikanske, har jeg sett på snap.
|
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kafé med pannekaker i Oslo
Denne har gjort lykke hos mine også. Først de to yngste, da den lå på Eldorado, deretter eldste, i Thorvald Meyers gt i fjor, sammen med Tjorvensnuppa.
|
![]() |
|
|