|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriDivine-mannen og jeg skal til Oslo i dag og traske mye rundt, så vi kommer til å ha på oss joggesko og komfy hverdagsklær. Vi ønsker å spise sent lunsj / tidlig middag et sted, men hva vil dere anbefale? Det kan ikke være for stivt, siden vi ikke er pent kledd, men vi ønsker noe annet enn kjederestauranter. Trenger ikke være midt i sentrum, vi skal uansett gå mye, så vi er fleksible. Vi er interessert i det meste, unntatt sushi. Eneste kriterium er at det ikke skal være et bråkete sted. :knirk:
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriHvis været er ok synes jeg det er hyggelig å spise på https://baltazar.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriSynes dere skal gå på Yaya’s i Vika og fortelle hva dere synes. For dit har jeg skikkelig lyst til å gå, etter å ha sett tips her. Virker som god feriestemning. Kan du sjekke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriYaya's er mer for barn og halloi, synes jeg, ikke for to voksne som ønsker seg et rolig sted. Jeg vil anbefale Golden Chimp på Tøyen.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriJeg har vært på Yaya’s en gang for maaaaange år siden og likte meg ikke, så det utgår. Men ellers var det mange gode tips her på steder jeg ikke har vært.
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriVi var nettopp på Salome, og det var veldig bra!
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lunsj/middag i Oslo i dag - med joggesko og dongeriTakk for mange gode tips. Da har jeg skrevet ned flere av dem bak øret til senere anledninger. Det ble Salome denne gang, og der fikk vi veldig god mat og utrolig god service. De var egentlig helt fullbooket, men de klarte å sjonglere med noen bestillinger, slik at vi fikk plass.
![]() |
|
|