|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Velge bort lineær tvEr det noen som har valgt bort tv-kanaler, og kun har internett og strømmetjenester?
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Velge bort lineær tvVi vurderte dette, men det viste seg at prisingen på bredbåndet, var høyere ved singelkjøp enn kombo kjøp med tv kanaler. Så da lot vi vårt gamle abbonement på tv og internett bestå som det var. Dette er kanskje 1 eller 2 år siden, så muligens har det endret seg nå.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvJeg hadde linær tv i et par år, men benyttet meg aldri av det. Så da sameiet i fjor endelig forhandlet fram ny avtale med Altibox der det var mulig å bare ha internett, valgte jeg det.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvJeg har kun internett via Homenet. Funker veldig bra.
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velge bort lineær tvJeg har bare nett og PC, valgte vekk TV for ti år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvVi har smart-TV, og apper som NRK (gratis), TV2, Netflix og Disney+. Andre strømmetjenester ved behov, da betaler vi for en måned, typisk, evt. starter et prøveabonnement. Funker som bare det, bortsett fra at gutta er pottesure på TV2 som skrur opp prisen så grundig.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvJepp, det går veldig fint. Hadde Canal Digital inntil for et par år sida, men de skrudde opp prisen hele tida, så da de la fiber her droppa vi lineær-tv også. Vi har Viken fiber og Apple-tv, og så hopper vi av og på strømmetjenester etter hva vi vil se. Vi ser mest NRK uansett, Netflix har vi fast, og så har vi periodevis HBO, Viaplay, Tv2 (påskekrim
![]() |
![]() |
#8 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Velge bort lineær tvJa, valgte bort lineær tv for mange år siden. Har Homenet som nettleverandør, og de strømmetjenestene jeg ønsker. Funker finfint!
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Velge bort lineær tv
Samme her nesten. Vi har tv, men har valgt bort alle pakker, og har appletvboks med tv 2, Netflix, NRK, og annet sånn innimellom.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvJeg har ikke hatt lineærtv noen gang etter at jeg ble voksen, for nesten 20 år siden. Jeg blir overrasket når jeg blir minnet på at det fortsatt er noe folk har.
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Velge bort lineær tvJepp, har ikke hatt lineær-tv på mange år. Vi har Telenor Internett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velge bort lineær tvVi har også kunna lineær tv, og kjører Android TV med apper for de forskjellige strømmetjenestene der. Det eneste jeg savner er å zappe når jeg er syk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Samme her, forskjellen ble minimal, så vi har også beholdt lineær tv. Bruker det nesten aldri. De gangene vi bruker det er det for å se sport direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Du kan jo bruke den "vis noe tilfeldig"-funksjonen på Netflix.
![]() |
![]() |
#15 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Velge bort lineær tvNå følte jeg meg skikkelig gammal, men neste alle jeg kjenner har også lineær tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Velge bort lineær tvVi har ikke hatt linær-TV på flere år. Satt oss ned å regnet på det, for vi hadde jo allerede et par streamingtjenester og med premier league pakken til mannen ble det flere hundrelapper billigere å ta det igjennom streaming. Ungene sutret litt rundt disney channel og nickelodeon husker jeg, men det var glemt etter et par uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Velge bort lineær tvHar NRK i Altibox-pakka. Tenker det er viktig å ha tilgang på NRK, men hvordan spiller mindre rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Velge bort lineær tvHar ikke hatt dekoder på flere år og jeg klarer meg fint. Har heller ikke smartTV, men Apple TV og Chromecast. Har abonnement på diverse strømmetjenester, men ser mest på NRK. Har en lokal bredbåndsleverandør og betaler 700/mnd for nett.
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() Sv: Velge bort lineær tvVi har aldri hatt betal-TV. Som i aldri noen sinne.
![]() |
![]() |
|
|