Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Torden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 01:36   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Torden

Ligger her i senga og hører brak av torden i natten. Det er noe av det beste jeg vet!! Aller helst vil jeg stå ute og kjenne drønnet av ordentlige tordenskrall rive i marg og bein. Det er bare så sjelden tordenskrallene er drønnende nok...

Og takk for bærbare pc'er som ikke trenger skrus av når uværet varer en stund

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 02:00   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torden

Flytt til Bergen! Når drønnene gjaller mellom alle de syv fjell som sammen fungerer som DEN forsterkergryten kan jeg love deg at det er høyt nok! :likerikketorden:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 07:29   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torden

Torden har sin sjarm, men som det engstelige vesen jeg er, så gikk fantasien min løpsk der jeg lå i sengen i natt og hørt tordenskrallet dundre, og lynet lyse opp hele soverommet.
Jeg lå og tenkte på han som var så uheldig å bli truffet av lynet SYV ganger.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 07:34   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Flytt til Bergen! Når drønnene gjaller mellom alle de syv fjell som sammen fungerer som DEN forsterkergryten kan jeg love deg at det er høyt nok! :likerikketorden:

Det er jo der tordenet er best. Spesielt når lynet lyser opp soverommet og det drønner i Ulriken.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 12:50   #5
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Torden

Joda, tordenvær er veldig fascinerende og spennende å høre/se på. Men etter som jeg har blitt eldre har respekten for dette været blitt større, så jeg liker meg aller best når jeg kan ha litt på avstand. Fløy gjennom tordenvær med fly engang og det var flott det! (I yngre dager, så da var det bare kult....)

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 13:49   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Torden

Lynet lyste opp soverommet vårt i natt og dt kom de tordenskarallene.
Jeg merket ikke en dritt da, for jeg sov som en stein.....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 14:04   #7
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Torden

Jeg og elsker høre høre og se torden og lyn.
Men jeg holder meg innendørs. (nervøs også)

Men det er sjelden jeg opplever tordenvær.

I går kveld hørte jeg hele 2 skrall og så var det over.

Er kult når det skraller slik at en hopper i stolen og veggene dirrer.
Det er lenge siden.

Vi har nok hatt mer torden på natten enn jeg vet om. Jeg våkner ikke av tordenvær.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 20:45   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torden

Åh - det høres deilig ut!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:00   #9
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Torden

Sitat:

Når drønnene gjaller mellom alle de syv fjell som sammen fungerer som DEN forsterkergryten kan jeg love deg at det er høyt nok!

Jeg vil til Bergen! Jeg vil til Bergen! Jeg vil til Bergen!

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:04   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torden

Sist gang vi hadde torden her (mai) slo lynet ned rett bak leiligheten og tok med seg fasttelefonlinjen (og dermed direktekoblingen til husalarmen)+ flere telefonapparater. Tok oss ukesvis å få orden på det. Så jeg er kurert fra "torden er kult" på livstid.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:07   #11
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Torden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sist gang vi hadde torden her (mai) slo lynet ned rett bak leiligheten og tok med seg fasttelefonlinjen (og dermed direktekoblingen til husalarmen)+ flere telefonapparater. Tok oss ukesvis å få orden på det. Så jeg er kurert fra "torden er kult" på livstid.

Torden er kult. Det er lynet som er no' dritt.

  Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:14   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Torden

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Torden er kult. Det er lynet som er no' dritt.

Signerer helhjertet.
Jeg syns skrallende tordenvær er skikkelig digg, og står gjerne ute for å virkelig kjenne at det drønner i hele kroppen. Har derimot veldig respekt for lynet og konsekvensene ved evt. lynnedslag. Opplevde som liten (var i tillegg alene hjemme akkurat da) at det slo ned i nabolaget, det luktet svidd i hele huset i dagesvis etterpå og alt av elektrisk utstyr gikk føyka. Nå som jeg har blitt mamma, har jeg evakueringsplanen klar i hodet hver gang et skikkelig tordenvær er på gang, spesielt om natta.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:23   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Torden

Jeg har lært meg å sette pris på tordenvær og ser det facinerende i det, men liker ikke å være alene mens det står på. Øsepøse syndeflods-regn derimot, det er skikkelig deilig. Våknet av det i natt, og ble sittende og se ut vinduet og puste frisk regnluft.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:30   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sist gang vi hadde torden her (mai) slo lynet ned rett bak leiligheten og tok med seg fasttelefonlinjen (og dermed direktekoblingen til husalarmen)+ flere telefonapparater. Tok oss ukesvis å få orden på det. Så jeg er kurert fra "torden er kult" på livstid.

Tilsvarende her. Etter at vi ødela 1 TV (egenandelen var høyere enn innkjøp av ny TV), ISDN-boks, nettverkskortet i PC-en (heldigvis tok den støyten slik at PC-en ikke ble ødelagt), alle TV-uttakene (3 stk - tok litt tid før vi skjønte at det var selve TV-uttaket som var svidd og ikke at det var noe annet som var galt) så er jeg litt mer stresset når det lyner & tordner enn tidligere, kan man si. Hovedsakelig tid-& penger-stresset, får jeg legge til.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:33   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torden

Tordenvær kult? Dere er jo spikk spenna gær'n jo! Jeg er livredd i tordenvær

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 22:31   #16
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Torden

Jeg er også livredd... Natta før min søster sin bryllupsdag for 2 år siden satt jeg ute i gangen og leste kk...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 22:35   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Torden

Elsker tordenvær, både lynene og skrallene er fantastiske. Selv om TV gikk til pieces en gang, og så var det naboens tre en gang. Likevel: HERLIG
Ble egentlig misunnelig på bergenserne i tråden kjenner jeg

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no