Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Galskap?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-21, 20:54   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Galskap?

Eg setter veldig stor pris på mine nærmaste kollegaer. Så eg legger litt ekstra innsats i julepresangen deira. Fordi dei fortjener det.
No går eg å grubler på om dei skal få kvar sine tepper. Det er snakk om hekla sikksakk tepper. E har sikkert laga mellom 15 og 20 slike opp gjennom årene, og via bilder eg har delt av teppene, så trur eg dei vil like det. Men, det er eit men her. Sidan folk er ulike og har ulik smak, så tenker eg å lage eit gavekort til dei, der det står at dei får eit teppe, men dei må plukke ut kva farge dei vil ha.
Det vil sei at dei ikkje får teppene til jul, men litt utover på nyåret og våren.

Kva tenker folk? Blir det for dumt? Skal eg heller finne på noko heilt anna som dei kan få til jul?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.