|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Nå er gode råd dyre... Ungens Sylvie*-kappe skal være grønn på innsiden, sort på utsiden. Jeg fant en billig svart/hvit kappe og skulle farge den hvite innsiden grønn med vanlig, ordentlig tekstilfarge. Surprise; fargen tok ikke.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Bra kostymevalg, da!
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Ræl tar dessverre sjelden farge. Syntetiske stoffer er ikke skapt for å farges, dessverre.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Grønn sprit-tusj??
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Jeg har ikke prøvd, men kjenner ei som malte en stol i ett eller annet kunststoff med kalkmaling. Det fungerte visstnok fint. Kanskje mulig å teste ut? Jeg tror det finnes kalkmalingsgrupper på Facebook, du kan kanskje få hjelp der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Jeg tror konditorfarge fungerer best på ull og hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Mye farge må jo fikseres med varme - og det tåler sikkert ikke rælet - du kan jo evt prøvefarge en liten bit med konditorfarge sånn for å sjekke? - det finnes tekstilmaling og sånn og - men som nevnt over, er ræl ofte nettopp ræl...
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Bruk akrylmaling sier husets redesign-pøbelprinsesse. Kjøp en boks med riktig grønnfarge feks på Panduro og mal med bred pensel. Det vil mest sannsynlig ikke være veldig holdbart, men jeg regner med at dette ikke er et plagg som skal være i daglig bruk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Tar nok litt tid med tusj
![]() |
#13 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?Denne må vel funke?
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?
Trådens beste tips tror jeg blir det som har råd om fjerning av konditorfarge fra hender ...
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Farge tekstil av kunststoff(ræl) - konditor? Annet?
Prøv å vaske hendene med tannkrem. Evt. kan du prøve en blanding av eddik og natron. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|