Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmehjelptjenester - når har man krav på det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 13:23   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmehjelptjenester - når har man krav på det?

Jeg er ikke særlig bevandret hva gjelder rettigheter, trygdeytelser og denslags. Jeg tenkte derfor å høre om noen her inne har kjennskap til det jeg lurer på.

Altså, hvis en familie med små barn opplever at den ene forelderen må være sengeliggende i et halvt år, har man da noen mulighet til å få hjelp til praktiske gjøremål? Det vil da altså være én funksjonsfrisk forelder, og en forelder som ikke trenger pleie men som ikke kan bidra med noe som helst (sengeliggende svangerskap). Finnes det noen støtteordninger for f eks husvask, matlaging og slike ting?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.