|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Black week - hva kjøper du?Det renner inn med tilbud på mailen min så har sluttet å åpne de.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Ny stekeovn. Om du blar tilbake på innleggene mine her vil du se at det er omtrent 9 år siden jeg begynte å klage på stekeovnen vår, så årets black week gave og julegave til Palmen fra Palmen er klar.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Kanskje et par lamper til ny leilighet, om jeg finner tilbud.
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Har spart penger til denne veka, så eg håpar å få gjort unna ein god del julepresanger. Så langt har eg funne klokke til minstemor som eg sannsynligvis kjem til å bestille og ørepropper til eldstemann.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Ingenting. Boikotter.
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Med mindre jeg kommer på noen julegaver som skal kjøpes (helt blank enda), så kanskje jeg slår til på fredag. Jeg skal ikke ha noe til meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Sannsynligvis ingenting, kanskje noen julegaver. Men jeg får litt dårlig smak i munnen av hele konseptet. Egentlig.
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Jeg har kjøpt noen julegaver på tilbud i dag. Et knivsett og et brettspill samt hudpleieprodukter som jentene ønsker seg
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Har kjøpt en gave så langt. Bursdagsgave til mamma (bursdag i desember), noe til juleserviset hun har begynt å samle på (under mottoet "det er aldri for sent å begynne å samle på juleservise"
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-11-21 kl 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Kjøpt tights til arvingen og meg selv, dunjakke til henne, ullfleecejakke og genser til meg selv. Alt er ting jeg har vært på utkikk etter. Ellers leser jeg ikke tilbud - slik at jeg unngår å la meg friste..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Det kan hende jeg kjøper lampe(r) til å ha over spisebordet til 2/3 av prisen. Teller på knappene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Eg har kjøpt ein del julegaver. Bøker til 40% avslag til tantebarn og Rituals-produkter til søstre. Og så har eg kjøpt ein del ulltøy til Ungen - han er 138 cm nå og har definitivt vekse ut av alt i 122 som låg i skuffa hans ...
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black week - hva kjøper du?Ser etter nokre ting eg har tenkt å kjøpe i julegåver uansett.
![]() |
|
|