|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?Min jente begynte å bruke klær fra Wow (som de nå har hos Cubus) på den tiden. Hun er nå 11 år da. Hun bruker alt mulig egentlig, men liker ikke dongeri og trange harde bukser (ser noen av venninnene bruker det). Hun liker myke kosebukser, myke slengbukser, enkle bomullsgensere som er litt trange eller ikke trange, hettegensere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?Wow, ja. Og tights, og gensere med pusestoff, type kosedress.
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?Slengbukser i jeans . Hettegenser. Litt mer voksen stil enn før.
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?
Dette er stilen til min snart 9-åring. Hun hadde ønsket hun var tenåring. Jeg kunne tenkt meg at hun gikk i joggedress
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?Mine er snart 9 og 10. Mye klær fra Cubus, myke bukser og enten hettegensere eller collegegensere. De er ikke helt A4 muligens, men ser at de fleste går i noenlunde samme typen klær, og mer myke og komfortable klær enn stive dongeribukser såvidt jeg kan se. Skjønner dem godt.
![]() |
#8 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva slags klær bruker jenter på 10 om dagen?Synes de fleste unger går i myke klær jeg fra bhg og til ungdomsskole. Skjønner de godt jeg og.
![]() |
|
|