Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til sommerferie med garantert flotte bademuligheter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-21, 10:47   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Spørsmål

Tips til sommerferie med garantert flotte bademuligheter?

Barna ønsker seg bare en ting for neste års sommerferie: Å få bade!

Kan dere hjelpe meg med forslag til hvor vi kan dra? Det blir ferie med stramt budsjett, så jeg tror det er lurt å bestille tidlig. Et sted med gratis avbestilling uansett årsak omtrent fram til avreise.

Ønsker:
* Gode bademuligheter både for han som nettopp har lært å svømme ordentlig, og for hun som trives bedre i vann enn på land.
* Helst nær havet og en fin strand
* Jeg elsker å tilbringe kveldene på balkongen med utsikt over havet/høre bølgeskvulpet i mørket.
* Ungene er reisevante, så det gjør ingenting om det er et stykke å dra, eller flere etapper.
* At det skjer litt og at det finnes andre barn i nærheten er nok et pluss.
* Stort pluss om det er mulig å booke fly og hotell/leilighet selv, hvis det blir billigere.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.