Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hage 2022

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-21, 22:35   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hage 2022

Jeg klør i fingrene etter å starte hageåret 2022. I løpet av januar/starten av februar skal jeg så gulerøtter, reddiker og diverse annet ute. Jeg sår i plastbokser og lar det stå ute for seg selv til det begynner å spire. Jeg kommer også til å så noe i en pallekarm jeg har ute. Graver opp snøen og legger på jord, sår diverse og legger på snø på toppen. Når snøen begynner å smelte kommer jeg til å legge på lokk.

Jeg har sett på videoer om diverse hager, planter og drivhus i hele dag.
Jeg har jo også et splitter nytt drivhus/"hytte i dagen" som jeg skal begynner å fylle opp. Tror jeg skal sette inn noe av vintersåingen min der inne også, bare for å se forskjell.

Er det noen andre som er klare?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 22:42   #2
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hage 2022

Det blir min første vår med hage. Jeg kjøpte masse løk i høst, men katten til naboene har gravd opp minst halvparten. Det tok litt engasjementet fra meg.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:04   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg plantet masse løk rundt om før frosten kom. Det kom opp en del i våres, så jeg tipper det går fint nå og.

Jeg har også laget en "løklasagne" som er en stor potte med løk i lag. Den står inne i drivhuset enn så lenge, og jeg er veldig spent på hvordan det går.

Vi har stor hage på over ett mål, men den har stått brakk i mange år. Nedstengingen i fjor fikk meg til å starte igjen. Til bursdagen min i slutten av november stod drivhuset klart, så nå har jeg masse planer der inne og i området utenfor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:22   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har planer om å så chili og trolig også paprika nå i romjulen, og kanskje skal jeg forsøke og se om det er liv i gamle blodbeger frø jeg har.

I fjor ble det ikke noe av noen ting. Alt visnet for meg. Jeg har egentlig ikke drevet med hage siden korona kom, da endte jeg med at på hjemmekontor så drepte jeg orkideene mine for jeg sluttet å vanne dem. Lenge.

Nå har jeg vel ikke en eneste levende plante i hus. Og det har jeg tenkt å forandre i 2022.

I hagen finnes jordbær, som vi vel knapt har spist av, hjorten tar dem. Eller de er klare når vi er på ferie. Jeg lå gjøre noe med den pallekarmen.
Ripsa vokser villig. Burde beskjæres. Epletre og plimmetre står der. Spent på om vi får frukt på dem i år. Eller om vi må ta grep. (gi naboen et epletre som kan bestøve våre? Vi fikk nemlig desverre to like i gave, og de har hittil bare gitt blomster, ikke epler. )

Jeg har planer om å så tomat. Prøve på agurk kanskje. Så gulrot. Sette poteter igjen. Det var gøy, synes ungene også.

Drivhus har jeg stadig bare på ønskelisten, det begrenser en del.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:24   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har første år uten hage, men har stooor terrasse. Kanskje jeg skal prøve å så noe. Hvaler enklest av grønnsaker?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:32   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har forresten satt ut hvitløk også. Noen få i pallekarmen med drivhus som jeg har på terrassen, og flere i en halv pallekarm i hagen. Det er jeg veldig spent på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:33   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har første år uten hage, men har stooor terrasse. Kanskje jeg skal prøve å så noe. Hvaler enklest av grønnsaker?

Jeg vintersådde reddik og gulerøtter i vinter. Det synes jeg vel veldig vellykket. Spesielt gulerøttene. Ellers er det ganske enkelt og greit med ulike salatblader også. Det har jeg sådd på terrassen min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 23:34   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har første år uten hage, men har stooor terrasse. Kanskje jeg skal prøve å så noe. Hvaler enklest av grønnsaker?

Sukkererter? De kommer rimelig lett. Men altså, det er mer sånn "kjekt for ungene" enn et veldig tilskudd i kosten, da....gulrot kanskje?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 10:51   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hage 2022

Vi nedskalerer, fra enebolig med et måls tomt til leilighet med terrasser og bittelitt gress foran. Tenker vi må ha store krukker på terrassen med mye fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 13:04   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi nedskalerer, fra enebolig med et måls tomt til leilighet med terrasser og bittelitt gress foran. Tenker vi må ha store krukker på terrassen med mye fint.

Gjort omtrent det samme vi da. Har 30 kvm plen, 70 kvm takterrasse. Er nok litt værhardt, men hadde vært hyggelig å så noe som kan spises. Mannen elsker grønnkål, er det vanskelig å få til?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 15:01   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hage 2022

Tror grønnkål er lett? Min eksmann hadde mye av det i sitt drivhus.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:19   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Der var jo hagetråden for 2022

Jeg bestilte pastinakk og persillerot frø i dag. Og noen tomatfrø.
Har oppdaget hydroponisk dyrking og vil prøve tomater. Har salat i vinduet.
Sådde de siste persillerotfrøene i går men det ble vare to melkekartonger.
Tenkte å ha litt mer. Så da bestilte jeg i dag. Pakke med mer vekstlys og litt utstyr til hydroponisk dyrking på også på vei. Veldig spent!
Ellers skal resten få vente noen mnd til.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:27   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har endelig fått meg hage. Den var fullstendig overgrodd av bringebær, og hekken er litt glissen. Men det dukket opp både rabarbra, rips, solbær, barlind, kristtorn og osp som hadde vært gjemt. Og en fin mispel er der også.
Jeg synes i grunnen det er bra at hagen ikke var striglet for nå kan jeg gjøre den til min egen. Gleder meg til å gå løs på den til våren.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 11:44   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Haging!

Jeg har noen tomatfrø jeg ikke sådde i fjor, men det er kanskje litt tidlig å så det eller? Jeg har vekstlys og diverse, da. Når dere vintersår, tar dere bare bort snøen og hakker nedi jorden, liksom? Har ikke prøvd det før. Gleder meg til vår og full sesong med drivhus, i fjor var en slags testperiode og ser i hvert fall noen justeringer jeg bør gjøre i år. Og så skal jeg ha mange flere poteter ute, det var så godt!

__________________
Juni 2011 og januar 2013

Sist redigert av ingling : 04-01-22 kl 11:45. Årsak: Var visst nytt år. :knegg:
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 12:18   #15
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg prøver meg i år på overvintring av georginer og geranium for første gang. Georgineknollene ligger pakket inn i kjøleskapet, geraniumen står kjølig på soverommet.

Jeg gravde ned noen nye løkknoller i høst, håper at de kommer opp. Vi hadde proffer til å ordne hagen vår for noen år siden, og det som ble gjort da er like fint nå. Plantene har vokst seg til, vi trenger bare å rydde vissent på våren. Ellers så popper det opp når det skal.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 12:25   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Haging!

Jeg har noen tomatfrø jeg ikke sådde i fjor, men det er kanskje litt tidlig å så det eller? Jeg har vekstlys og diverse, da. Når dere vintersår, tar dere bare bort snøen og hakker nedi jorden, liksom? Har ikke prøvd det før. Gleder meg til vår og full sesong med drivhus, i fjor var en slags testperiode og ser i hvert fall noen justeringer jeg bør gjøre i år. Og så skal jeg ha mange flere poteter ute, det var så godt!

Det jeg viner-sår, det sår jeg inne. Men det er noe med noen stauder som må ha en kuldeperiode før de spirer, som man setter ut , det har jeg ikke gjort.

Tomat er nok litt tidlig med mindre du har tenkt å basere deg på ekstralys ja, og hr en plass å ha dem lenge. De skal ikke ut før det er minst 10 grader, og med mindre du snakker mikrotomater så kan de ofte bli uforholdsmessig store før det er så mildt ute om du sår dem nå, altså med mindre du har et oppvarmet drivhus de skal ut i, så hadde jeg ventet til mars

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 12:44   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har bestilt masse frø, og har store planer for hagen. Kommer nok ikke til å klare å bli ferdig med alt jeg vil. Men dette er planene:

* Så gulrøtter, reddik og litt annet i plastdunker og sette det i snøen om ikke så lenge.
* Så i en halvdel av en pallekarm om ikke så lenge. Dekkes med snø, så lokk etterhvert
* Fylle opp det store bedet i drivhuset, der skal jeg teste ut ulike ting i år. Første år med
drivhus.
* Så masse sommerblomster og stauder i et bed jeg skal lage over en haug
* Sette opp to-tre pallekarmer til som jeg skal så salat og sånt i

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 13:24   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hage 2022

Ja, på tide å glede seg til våren!
Jeg har begynt å spare til ordentlig drivhus, etter at jeg ble bitt av basillen med mitt lille biltema-drivhus i fjor. Men hva skal man kjøpe, plast, glass, stål, aluminium? Hva er viktig å tenke på, hvor kjøpte du huset ditt Anne C?

Plantet visst en del løk i høst, masse allium og litt krokus, må tenke meg om hvor det nå var jeg la dem ned...Har hatt en del grønnsaker de siste årene, lurer litt på å droppe potet i år, da de ble sterkt angrepet av tørråte. Kanskje heller dyrke mer løk og sjalottløk. Og erter og bønner kanskje. Tomater og agurk skal jeg ha i drivhuset, og paprika, det er det vel på tide å så snart? Fikk tak i noen aspargesplanter i fjor, lurer litt på å kjøpe flere av disse, tar noen år før man kan høste, men tenk så stas!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 13:34   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2022

Jeg har satt masse løker, tulipaner av ulike slags og allium, og gleder meg til å se hvordan det blir! Satte litt tettere i høst enn høsten før, for syntes det ble litt slunkent i bedet. Så nå håper jeg det skal bugne utpå våren, noen er tidlige sorter og noen kommer seinere, og så har jeg stauder med litt ulik blomstringstid rundt og imellom.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 13:55   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ja, på tide å glede seg til våren!
Jeg har begynt å spare til ordentlig drivhus, etter at jeg ble bitt av basillen med mitt lille biltema-drivhus i fjor. Men hva skal man kjøpe, plast, glass, stål, aluminium? Hva er viktig å tenke på, hvor kjøpte du huset ditt Anne C?

Vi har laget drivhuset selv med gamle vinduer og planker. Verken en enkel jobb eller billig, men utrolig fint. Jeg elsker det. Det ble mye mer for seg enn jeg hadde sett for meg når vi startet. Det er mer eller mindre en hytte.

Det viktigste tror jeg er å kjøpe et som tåler klimaet om vinteren der du bor. Hos meg kan det potensielt komme veldig mye snø, og det var en av grunnene til at vi ville lage det selv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no