|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det lov med laptop i innsjekket baggasje?Jeg sliter med å finne svar på dette. Jeg forstår at jeg ikke får erstatning dersom den blir skadet, men det er snakk om en billig Chromebook og jeg har lyst å slippe å bære på den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det lov med laptop i innsjekket baggasje?Det mener jeg, men absolutt ikke anbefalt.
|
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Sv: Er det lov med laptop i innsjekket baggasje?Jeg har sjekket inn avslått pc noen ganger, da har den ligget i en koffert blandt klær og sånt. Aldri fått beskjed om at det ikke skulle være tilatt?
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det lov med laptop i innsjekket baggasje?
Det kommer nok an på hva slags batteri den har tror jeg? Du kan nok ikke sende den om den har lithium batteri.
05 og 08 Sist redigert av millact : 10-01-22 kl 12:57. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Er det lov med laptop i innsjekket baggasje?Jeg fant ut at jeg ikke gadd. Tok med meg en sånn dings man kan sette i hdmi-porten på tven for å kunne streame og satser på at den funker på hotellrommet. Ellers får jeg greie meg med mobilen. Men takk for svar alle sammen! |
|
|
|
![]() |
|
|