|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg er på utkikk etter sandaler som er både pene og gode å gå i. Jeg lever stort sett i slike Biancosandaler,men jeg er på utkikk etter sandaler som jeg kan gå i hele dagen på storbyferie f.eks. Og tørre turstier.Da er det nok best med rem bak hælen og da havner jeg fort over i kategori som jeg brukte da jeg jobbet på sykehjemmet i på sommeren som student synes jeg. Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg har disse fra Panama Jack: https://www.skoringen.no/panama-jack...SABEgJhffD_BwE
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg har nok ikke stemmerett for jeg går i ecco som sikkert er sykehjem-sorten. Jeg har hvite og jeg har røde og de er gode å gå i. Ikke lekre da. Jeg var svarte med hær fra ecco også men har gått av hælkappen så må enten få dem fikset etter erstattet. De brukes til pent, og kan gå i dem ganske lenge. Men de er 20 år gamle
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg har nettopp kjøpt sandaler i nude og sort fra Ecco. Har ikke prøvd å gå langt med dem ennå, og akkurat de modellene jeg kjøpte er litt utplukket, men jeg er sikker på at du finner noe fint i dette utvalget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg har Teva sandaler til trekking, finnes i ulike grove såler og overdeler med og uten farge. Mine har vært udødelige med nær 20 år med godt bruk.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg har noen fra Merrell i brunt skinn. De er fine nok til at de kan brukes til kjole, og gode nok til å gå i at de fungerer på tur. Jeg husker ikke hva de heter, men de har tynner skinnremmer litt på kryss og tvers.
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg vet om en som går på fjelltur med Birkenstock, så hva som er godt å gå langt i har jeg funnet ut er subjektivt - svært subjektivt, etter å ha vært på tur med vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?
Jeg var litt spent på det, men jeg travet i byen med dem på hele dagen. Nydelig støtdempende såler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
Disse har jeg sverget til i årevis. (Hvis du altså mener Terran Lattice.)
![]() |
#12 |
|
De har jo modeller med reim også. De er fine, synes jeg.
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
Ja, det ligner! Tipper mine bare er en eldre modell, de er sikkert 10 år gamle og vel så det.
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
Ja, jeg hadde den gamle modellen også, men dem har jeg gått i stykker for lenge siden. Bruker nesten ikke noe annet om sommeren.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Mine fikk seg jo noen rolige år mens jeg ikke kunne gå noe særlig. Det hjelper på holdbarheten!
![]() |
![]() |
#16 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Jeg går også gjerne langt i Birkenstock. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?så forskjellige vi er- jeg klarer jo ikke en gang å gå en kjapp tur inne på butikken i Birkenstock. De blir kun brukt inn og ut av terrassen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Finnes det fine sandaler som er gode å gå langt i?Og jeg får gnagsår alt alt med remmer, så ender oftest som opp med Toms.
![]() |
|
|