Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Når er det "greit" å snu junior?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-07, 22:02   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er det "greit" å snu junior?

Dumt spørsmål, egentlig, for alle vet jo at det er best å sitte bakovervendt lengst mulig.

Poden på tre og et halvt sitter bakovervendt hos oss. Han har forsåvidt god plass i Cosmic XTP-setet sitt, men setene foran må stå så langt framme at det er dårlig plass til oss voksne.

Vi skal ikke snu ham enda, for jeg ser ingen grunn så lenge han faktisk har god plass, men jeg ser for meg at spirrevippen vår (13 kg og 97 cm) kan sitte slik til han er både fire og fem år. Men ingen har vel en seksåring bakovervendt?

Når er det "greit" å snu?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:07   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jo Autofil har sin seksåring bakovervendt.

Svenskene anbefaler fram til 4-5år, så har ikke storesøster vokst ut av setet sitt før hun er fem så vurderer jeg snuing da.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:09   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.


Når er det "greit" å snu?

Når de får egen bil.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:11   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Når de får egen bil.




Jeg er verdens særeste mor. Jeg ser at de fleste elevene mine (6 år) sitter på puter. Bare puter. Min jentunge (snart 6) får drasse på beltestolen sin på klasseturer til hun blir 14.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:13   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Svenskene anbefaler fram til 4-5år, så har ikke storesøster vokst ut av setet sitt før hun er fem så vurderer jeg snuing da.


Gjett om jeg får kommentarer på at guttungen vår sitter bakovervendt. Herregud. Skulle tro folk hadde dårlig samvittighet eller noe. Trodde ikke det var SÅ rart å ha en 3,5-åring bakovervendt, men IRL ser jeg ALDRI noen som oss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:14   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Når de får egen bil.

Nei. Innen den tid regner jeg med at de har funnet opp en bil som gjør det praktisk å rygge hele veien.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:16   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?



Egentlig er det rart at ikke alle passasjerer i en bil sitter bakovervendt. Det har jeg tenkt mange ganger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:19   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Gjett om jeg får kommentarer på at guttungen vår sitter bakovervendt. Herregud. Skulle tro folk hadde dårlig samvittighet eller noe. Trodde ikke det var SÅ rart å ha en 3,5-åring bakovervendt, men IRL ser jeg ALDRI noen som oss.

Hva slags kommentarer får du? Og av hvem? Jeg syns det er helt fantastisk at du har ham bakover, jeg! Folk flest vet altfor lite om dette, eller så gir de beng. Begge deler er egentlig hårreisende.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:27   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva slags kommentarer får du? Og av hvem? Jeg syns det er helt fantastisk at du har ham bakover, jeg! Folk flest vet altfor lite om dette, eller så gir de beng. Begge deler er egentlig hårreisende.

Nå er vi jo ganske heldige i og med at han er litt liten for alderen da, men typiske kommentarer er dette:

-Stakkars, han har fryktelig liten beinplass. (Noe han ikke har).
-Han satt ganske trangt med føttene, så jeg (Han har aldri klaget).
-MÅ ha sitte den veien enda?
-Det blir veldig greit når han kan sitte andre veien, da blir det lettere for oss å ta ham med i bilen.(Noe jeg selvsagt er enig i).

Alt dette kom fra min mor, som egentlig er en fornuftig og sikkerhetsbevisst dame. Hun respekterer imidlertid vårt valg og når de tar ungene våre med i sin bil, synes hun det er helt greit at vi monterer setet slik vi vil ha det.

Venner og venninner (med dårlig samvittighet fordi de selv snudde ungene da de var under et år): Oj, sitter han den veien enda, ja? Mulig det ikke er kritikk, kanskje tvert i mot, men de fleste blir veldig overrasket.

Og så noen av typen sjempe-intelligente: Vi hadde ikke belter engang da vi var små, og det gikk jo bra med oss, bla bla bla... :whatever:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 22:55   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Storesøster er ikke liten, heller stor for alderen. Vi har faktisk ikke fått noen kommentarer på at hun sitter bakovervendt. Ser ikke mange på samme alder som sitter slik men det er ingen grunn for at mitt barn skal sitte mindre sikkert. Sikkert noen som synes jeg er vanskelig når det gjelder dette med sikring i bil av mine barn, men de har heldigvis vett på å ikke gå inn i diskusjon med meg om dette temaet.

Kristin: Storesøster kommer nok til å drasse på beltestol helt opp til konfirmasjonsalder hun også.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:23   #11
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jeg ser ingen grunn til å snu så lenge det ikke er problemer med bakovervendt, eller de går over på vekt og lengde.
(selv om de er seks og sju år)

Jeg har også to som drasser med seg beltestoler på tur.
Min eldste på ni er den eneste i klassen som har slik stol. De andre sitter enten på gamle puter eller ingenting.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 08:29   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jeg skulle gjerne ha hatt min 4 åring bakovervent lengre en til han bare var 2.


BLÆÆÆ

Men nå er heldigvis bilstolene blitt litt lengre i ryggen, men per i dag er han for lang for alle bakovervente. Men om de hadde blitt lengre når han var så kunne han værtfall ha sittet bakovervent til 3 år.

Og recaro start stolen blir han å måtte sitte i til han skaller i taket

Lillesøstre skal sittebakovervent helt til hun blir for lang. Men hun er lang nå, men håper hun ikke ar arvet storebror sin flagstang rygg

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 09:01   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jeg blir innimellom ganske sjokkert over manglende kunnskap om bilsikring, ja. Jeg har faktisk opplevd å få kjeft av en mor (venninne) fordi jeg ga hennes (da) åtteåring beskjed om at hun ikke fikk sitte i midten når jeg kjørte, fordi jeg ville at alle i bilen skulle være fastspent med trepunktsele. Jeg kjørte da deres syvseter og lillebroren ble "forvist" til det bakerste setet fordi jeg skulle ha med meg tre barn i bilen. I ettertid fikk jeg da en lang lekse om hvor vanskelig jeg hadde gjort det for dem, og hvor bekymret åtteåringen var blitt når de tok ut de bakerste setene og hun da måtte sitte i midten (i topunktssele). Moren hadde måttet bruke lang tid på å forklare hvorfor det jeg hadde forklart om forskjellen på trepunktssele og topunktssele var feil. Og at det selvfølgelig var helt trygt å være sikret med topunktssele.

Og dette er en intelligent og oppegående mor, som ellers er veldig flink på de fleste andre felt...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:05   #14
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Moren hadde måttet bruke lang tid på å forklare hvorfor det jeg hadde forklart om forskjellen på trepunktssele og topunktssele var feil. Og at det selvfølgelig var helt trygt å være sikret med topunktssele.

Himmel.

Man vil vel alltid prøve å rettferdiggjøre egne handlinger, men å gå _så_ hardt inn for å forklare noe som er direkte feil til et barn! Åtteåringen hadde jo all grunn til å være bekymret, slik jeg ser det.

Hva tror moren er poenget med trepunktsseler, tro? Eller hvor tror hun det blir av overkroppen hvis man kræsjer i en topunktssele? All ære til deg som tok deg bryet med å være vanskelig da du kjørte bilen!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:36   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jeg kan heller ikke fatte at man kan sikre barn med topunktssele. Ikke voksne heller, egentlig. Det er bedre enn ingenting, men hvorfor finnes det i det hele tatt topunksseler i biler?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:42   #16
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Jeg kjører ikke med barna i topunktssele jeg. Vi har fått seks seter i vår "nye" Toyota HiAce, men jeg nekter å bruke setet i midten foran nettopp pga topunktsselene.

I vår gamle Volvo er det topunktssele i midten bak. Det er greit så lenge minstemann sitter i bakovervendt sete der, men hadde vi ikke funnet trepunktssele som kan ettermonteres, så hadde vi måttet bytte bil. Flere burde kanskje tenke over det?

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:43   #17
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Poden på tre og et halvt sitter bakovervendt hos oss. Han har forsåvidt god plass i Cosmic XTP-setet sitt, men setene foran må stå så langt framme at det er dårlig plass til oss voksne.

Men du? Du monterer setet slik det skal etter 11 kg? Da tar det jo veldig stor plass.
Det finnes mange seter som tar mindre plass.
Tenkte bare jeg skulle si det.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:43   #18
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg kan heller ikke fatte at man kan sikre barn med topunktssele. Ikke voksne heller, egentlig. Det er bedre enn ingenting, men hvorfor finnes det i det hele tatt topunksseler i biler?

Finnes fra gammelt av - var den første typen sele - mener jeg å huske...

  Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:45   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Men du? Du monterer setet slik det skal etter 11 kg? Da tar det jo veldig stor plass.
Det finnes mange seter som tar mindre plass.
Tenkte bare jeg skulle si det.

Ja, jeg vet det. Det medfører at guttungen har kjempegod beinplass. Og jeg som sitter foran ham desto mindre. Men jeg liker godt Cosmic-setet og det er ikke vits å bytte nå når han er 3,5 år, synes jeg. Om en år eller så må han vel ha beltestol likevel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 10:52   #20
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er det "greit" å snu junior?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ja, jeg vet det. Det medfører at guttungen har kjempegod beinplass. Og jeg som sitter foran ham desto mindre. Men jeg liker godt Cosmic-setet og det er ikke vits å bytte nå når han er 3,5 år, synes jeg. Om en år eller så må han vel ha beltestol likevel.

Da er det ikke rart at det er trangt nei.
Jeg ville kjøpt nytt sete, men det er meg.
Jeg satser hvertfall på å ha min bakover mye lengre enn 4 år.
En bekjent kjøpte nettopp Secura til sin treåring, den kommer han til å ha plass til i veldig lenge.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no